Fest m.m.

Jag har konstaterat att jag skall vara nykter i ett år, jag är inte van o dricka och då ska jag nog helst låta bli!
Min käre vän Blackie som fyller år idag! GRATTIS GUMMAN! hade lite partaj i Lördags- Wilma sov hos mormor o Mårten jobbade så jag va dit, och efter det på Harrys. Mycket trevligt även om dagen efter alltid blir lite konstig... hm...
Tack Söder iallafall för att du guidade mig på Harrys, har inte riktigt koll längre känner jag...

I övrigt är det mest vardag just nu, dagarna går o går.. haha!
Häromdagen skulle jag hämta Wilma på dagis, fröken där säger när jag kommer,
-ja, vi får se om vi får hem W idag..
- Jaha, vadådå säger väl jag
- Nä hon är såå sjuk förstår du (lite ironi ev..)
Kommer då in i ett av lekrummen där prinsessan sitter i en docksäng med tröjan uppdragen och en äldre tjej
undersöker henne!! HAHAHHAHAHA!  Så mysigt! I 20 min sen sa W att hon hade Ont i magen! Hela den dagen hade visst varit underbar och W hade myst med de äldre tjejerna och skrattas tills de tjöt!

Hon är såååå mysig! Och det kommer såååå mycket prat just nu!
En mening här om dan, - Nu komme mamma!

Helgen har förutom festen varit bra, Elsy och gammelfarmor va på besök på lördagseftermiddagen! Mysigt att träffa dem, verkligen. Det är underbart att Farmor o W får en sån härlig relation! Elsy ska ju snart bli mormor hon med!!
På söndagen kom mina yrväder till gudsöner, E och M, då va det full låda. Vi hade super kul i W:s rum där de täckte mig med nallebjörnar innan de hoppade på mig!!!!!!!!! haha, de blir så stora! Gudmor hänger inte med..

Vi träffade farmor o farfar en sväng på fredagen, då W roade sig med att låta farfar blåsa håret på henne. Tänk att sånt kan va kul också!
Sen mormor o Björn såklart sov W hos mellan lördag o söndagen!
Igår kom Söder o busade lite med W, pratade hon om idag faktist- Tjöder Måla !

Bada hann vi med också i lördags, det blev buss ner på stan o byte till badet. Träffade Erika o Edwin, Johanna o August och Sara o Alfred, Erika skjutsade hem oss sen, det är såå mysigt.
Som sagt jag är en ganska nöjd mamma just nu! Och fru för den delen, min man är inte så tokig han heller!

Så jag är såå nöjd så helgen som kommer blir en slapp hemma helg!

Vi hörs o ses!
Mamma! Jag vill inte ALLTID vara med på bild...



Kommentarer
Blackie

Du e bäst! Pöss

2008-11-16 @ 09:54:40
Lisa WH

Finfina flickor.. Åh vad jag saknar er. Kraaaaaam

2008-12-01 @ 13:49:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0