Bubblande prinsessa!

Det händer SÅ mycket nu i hennes tal, man kan se henne stå framför spegeln och riktigt artikulera (osäker på stavningen..) högt o tydligt med munnen och lyssnar hur hon ska säga orden. Riktigt häftigt faktiskt!
I dag sa hon Ballong, mammas mössa, här kommer jag, I love you to, jag kan säkert göra listan lång.
Tänkte att jag själv måste skriva upp det så jag kommer ihåg!

De skulle fotas idag på dagis men det blev inställt och framflyttat, synd men vi får ta nya tag!

Vi åker ju buss nu, till och från jobbet o dagis. Det är skoj, enkelt och fantastiskt bra!

Tänkte inte skriva så mycket mer idag, mest en liten notis så jag kommer ihåg hur underbart duktig prinsessan är just nu! Härligt!

KRAM på er alla, framförallt till Wilmas kommande 3 menning i magen i Holland!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0