Vårkänslor..

Jag gillar verkligen våren, blir glad av den!
Vi har skjukt mycket att göra denna månad så denna sida kommer säkert inte uppdateras så jätte mycket, men jag skall försöka!!
Det är lite inför alla bröllop som vi ska på , flytt och jobb.. Pust! Men det blir nog bra tillslut! Samtidigt som att ALLT verkligen är nåt att se fram emot, roligt verkligen!

2 dagar i rad så har vi varit ute hela dagen, igår va vi uppe på gruvan och fikade med mammor o barn, helmysigt. Och idag har vi varit ut till Wilmas gammelfarmor där Wilma har jagat smulan och sprungit lös på gräsmattan, himla mysigt! Hon somnade som en stock i bilen hem. Hon är hemma med sin pappa nu o jag jobbar.

Man blir sååå glad av solen, och bara att slippa bylsa på Wilma massa kläder. Det känns liksom som om det blir lite lättare på sommaren!!

Bilder kommer snart, har tagit massa fina bilder på våra vårturer...

Vi har ju fått igång cyklingen också nu, jag, Wilma och Jenny M va ut och cyklade igår, väldigt trevligt och Wilma stornjuter, sitter och tittar bara! Så det blir en hit att göra lite då och då!

Må solen skina på er alla under helgen!

KRAMAR J




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0