Påskmiddag, Auqa Nova och IKEA

Ja en vecka till har gått, jag förstår inte vad jag gör riktigt.. Annandagpåsk blev det fika på hosjöstrand hos våra underbara vänner familjen Ceder, efter det lite mat hemma hos Wilmas farmor o farfar då de ville bjuda på lite mat. En lugn kväll sen för både mig o maken i soffan! De är stunder som jag kan njuta av ibland, vi två bara det händer inte så ofta nu för tiden.. Samtidigt som man ofta har panik och vill/måste göra massa saker när man är ledig tillsammans.. Ja, ibland är det inte helt lätt.. hihi..

Tisdagen blev en lyckad dag tillsammans med vänner iallafall, Gudmor med Ebba o Wille bestämde tillsammans med oss att dra till Borlänge o bada igen på Auqa Nova, helskoj där verkligen! Sandra o Mingus hängde med och lika så Lisa S och hennes barn, Maja o Olle.. Ni förstår va vilket gäng!!!!!!!!!!! Fullt ös i bassängen också då det är påsklov i dessa trakter just nu.. Men det gick bra ändå tycker jag. Tack för en jättetrevlig dag!

Onsdagen blev det stor städning hemma, jag hamnar ibland i ett städ stim o då är det bara att köra så kylskåp, andra skåp, allt blev torkat och städat. Dammsuget och snyggt! Jag o Wilma hann med o handla också på förmiddagen. När det va dax för middag så va vi till Lisa o Mille på mat, Sandrow o Mingus va med då också! God mat o trevligt sällskap! Mycket glass i efterätt också.. hihi.! TACK!

Torsdagen jobbade jag 12-20, tränade lite nere i vårt gym på jobbet och gick hem o la mig alldeles själv... Wilma sov hos farmor o farfar o Mårten jobbade natt... Shit! Nästan så jag blev lite mörkrädd hemma..
Vaknade iallafall strax efter 05, man har väl en klocka där eftersom prinsessan oftas vaknar vid den tiden o vill ha välling.. Jobbade fredag fm också!
Gick en sväng på stan med Maken och dottern innan vi gick hem, Mårten gick till jobbet och jag försökte göra mig snygg för en kväll med tjejerna..
Mamma o Björn kom o satt barnvakt här, de hade hur kul som helst..
Vid strax före 20 så träffade jag Ax, Söder, Ceder o Kåkå för att tillsammans med dem sulla lite vin och käka på Thai-restaurangen i stan. Ax har fyllt år och detta va hennes födelsedagspresent!
Riktigt trevligt och Riktigt intressanta disskutioner kring middagsbordet... hihi... Träffade Blackie också på Harrys efter middagen!!
Tusen tack för en jättetrevlig kväll, ni betyder oerhört mycket för mig!

Det blev dock inte så mycket sömn, va hemma 00:30 ca, men självklart vaknade Wilma och hade svårt att somna om, först 02:11 (tittade på klockan senast då) sov hon.. Och upp 06:40... hm, 4 timmar då sådär.. Och lite vin i kroppen. Så jag kryper nog ner i sängen snart...

IKEA besök med morsan i dag, Wilma va i sitt esse. Hon gillar IKEA!!! Lite smått o gott inhandlat som vanligt. Men det va sååå mycket folk att paniken nästan kommer. Det kryper i en nästan! TACK mamma iallafall för att du satt barnvakt och för dagen idag!!

image125
En fin liten tjej i pyjamas på sin favoritplats i hemmet stolt uppvisande av sina foppa tofflor som nu passar så bra!!! Blir perfekt nu till våren och sommaren.. Längtar dit!!!

Nä nu ska jag väl se till o få lite gjort, Mårten jobbar i natt också men sen ska han vara hemma!!!!

Ses o hörs!



Kommentarer
Jenny

Gladjer mosters hjarta att Wilma gillar IKEA :-)

Kramis
Jenny

2008-04-12 @ 11:24:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0