Härligt väder.

Det har det varit idag, lite kallt men solen har lyst starkt hela dagen, underbart! Mårten jobbade natt i natt så jag o Wilmis åkte ut till Gudmor Anna en sväng och va där. Tina är hemma från Sthlm så jag ville gärna träffa henne. Det blev lunch hemma hos familjen Cedervall/Emilsson (hm.. Låååångt efternamn det där.. hihi). Riktigt trevligt, vi åkte ut lite tidigare så vi fick chans att vara ute en stund med barnen! Det är alltid lika skönt att vara hos Anna, det ger en avslappnad känsla! TACK!!
På eftermiddagen har vi bara varit hemma, upptäkte lite feber på prinsessan men jag hoppas det är över efter en god natts sömn.
Hon har verkligen sovit som en prinsessa 3 nätter i rad nu, men jag vågar inte hoppa av glädje än. 3 morgonar på rad till 07.30-08:00 ca.. Ljuvligt!! Hon vill ha lite välling vid 05-tiden bara men det kan jag köpa om jag får sova till efter 07....

Wilma har blivit en liten dock tjej också, måste kanske köpa lite bilar.. Skämt o sido, hon bär sina 2 dockor, kramar dem, matar dem och ger dem hennes snuttefilt.. Det är väldigt gulligt.
Pratar en hel del också på sitt alldeles egna språk, inget riktigt ord än förutom kanske tack (nåt liknande iallafall). Men hon gör sig förstådd iallafall..

I morgon blir det fika i hosjöstrand och påskmiddag hos svärmor. Trevlig med lite påsktradition.
Lovade ju någon bild senast så här kommer det:
image124
Klart man ska få sitt första påskägg....
GLAD PÅSK!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0