Snart kommer kort från huset, jag lovar..

På sommaren så här blir det lite sämre med uppdateringarna.. Men jag ska försöka lägga ut lite kort snart. Vi har ju iallafall fått igång internet o hemtelefonen nu så det är ju kanonbra!

Mårten är ju hemma o är pappaledig nu och det märks på Wilma, hon säger pappa i varannan mening nu.. O tittar på honom drömmande, han är hennes prins just nu.. Man får väl köpa det som mamma då, fast hon är rätt go mot mig också. Det är ju jobbigt i mellanåt att gå o jobba men snart snart är det semester!!! Ska bli roligt att vara hemma alla 3 tillsammans!

I onsdags hade jag en ledig dag så då åkte familjen Johansen till Borlänge på utflykt, vi va först till strutsfarmen o kollade på strutsar och åt strutshamburgare (riktigt gott faktiskt!) sen åkte vi till Mellstaparken, där har de en stor lekplats samt lite små djur som höns, getter o kaniner. Wilma gillade det, pekade på strutsarna o hönsen o sa pippi, pippi!!

Det va mysigt med en heldag tillsammans.
Igår va vi också lite lediga, jag började 19 så jag o Wilma va först till en ladugård i Falun (Hamsarvet) tillsammans med Sandra o Mingus, de hade öppet hus med rundvandring. Alla djur som hästar, kossor, getter, grisar, höns, kaniner m.m. tittade vi på. Det är lite roligt med Mingus för vi tror att han är lite kär i Wilma, han säger Ilma hela tiden och vill gärna kramas.. Såå go!

Igår va hon så go, även fast hon har sina hyss.. Skrattade när hon började gräva i rabbatterna (hade nyss hjälpt mig plantera om lite..) och Mårten sa nej 2 ggr, Wilma bara ignorerade honom.. Han reste sig då o i samma veva så slängde Wilma sina saker o sprang allt vad hon kunde åt andra hållet.. haha, så fullständigt medveten om vad hon får o inte får.. Men det är ju som bortblåst när hon sen springer rakt emot en med största leendet i stan!

Ja, det är verkligen underbart med barn!

See you soon!




Kommentarer
Pörnie & Kraken

Åt ni upp strutsarna???? HUA! :-) Skönt att luren å nätet är på fötter igen! Idag köpte jag första kläderna till Kraken, du fick ett mms på dom fina :) Må gott kram kram

2008-06-27 @ 20:05:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0