Wilma kan spela munspel...

Ett litet inlägg bara, det är ju lite häftigt att Wilma kan spela munspel, eller ja hon blåser i det iallafall.. haha! Sötast i världen just då!
Idag har vi vart till doktorn för att kolla läget så hennes diarrer inte ställer till med något för henne. Men det va lugnt. Plus att vid väntrummet hade de oändliga korridorer att gå i så det va ju hur kul som helst. Hon somnade som en stock när vi gick därifrån. Efter det har hon ätit bra. Blodpudding verkar vara nya favoriten. Kan äta nästan hur mycket som helst! Tur det, jag o Mårten gillar också det!

På eftermiddagen har hon varit riktigt pigg, go o glad. När Mårten kom hem så busade vi med henne och jagade henne lite o hon tjöt av skratt medans hon försöker snabbt "springa" ifrån oss.. hihi..

Nu har hon somnat gott, jag ska se på lite handboll sen är det dax o sova för mig också. Måste ladda med mycket sömn då jag ska ut o jobba mina första 2 nätter nu i helgen.. ahhhh.. hur ska det gå, jag som är sååå trött på kvällarna. Bara att bita ihop!

Wilmas farmor ringde nyss, Wilma ska få komma dit på måndag istället nu, hon skulle ju dit i måndags men då tog ju magsjukan oss istället. Wilmas mormor va upp hit i morse också o hämtade kameran, de är nu nere i göteborg o ska på MC-mässa i morgon! Gammelfarmor har jag också pratat med i telefon och Morbror Johan också.. Hela Wilmas tjocka släkt nästan..

Wilmas morbror kommer hem till Dalarna snart, det ser vi fram emot!

KRAM på er alla!!


Kommentarer
Pörnie

Jasså hon kan lira munspel? Vi behöver nåt annorlunda den dagen vi ska slå till med bröllop :) Så vi får väl sikta på bröllop maj-09 då har hon hunnit träna ordentligt tills dess? :-)

2008-01-25 @ 08:35:00
Anonym

Din prinsessa är alltid sötast i världen i mina ögon!!
Kramar från gummor

2008-01-25 @ 11:38:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0