Öppnis, Mys fixar fredag o jobb igen..

I Torsdags började vårt kära öppna förskolan igen. Kul att vara åter. Wilma tyckte också att det va superkul! Gick som bara den fram och tillbaka. Hon går riktigt bra nu!
Hon har även börjat härma en chimpans som vi läser om i en bok. Fick den i present av Blackie, Claes och Emma, så fort hon ser den så låter hon ohh ohhh ohhh.. Häftigt!
Tror att det är Erika som lärt henne, hon va ju hemma hos oss med Edwin o Wilma en stund när det körde ihop sig lite när jag skulle jobba.

I går, Fredag så hade vi en mysdag hemma, lite fixar fredag. Tog bort julen och tvättade och städade lite. Det va skönt att vara hemma lite. På kvällen kom mamma och hämtade Wilma och hon har sovit där inatt. Jag o Mårten passade då på att gå till en pizzeria och käkade alldeles själva. Handlade hem lite snacks och vilade framför dumburken hela kvällen.
Jag sov till 09:30 i morse, det händer ju inte så ofta.
Kl 11 började jag jobba och jag slutar 19 ikväll.
Pratade med mamma för ett tag sen och det verkar som Wilma inte är så rädd för Björn längre och det är ju kanon isåfall! Det är ju den enda just nu som hon verkat varit lite misstänksam emot.

Mia G fyller 29år idag så jag ska dit ikväll (hos Frida) en sväng och gratulera! GRATTIS MIA!!
I morgon är det Söders tur att bli 1 år äldre.. Många kalas i Januari!
GRATTIS TILL SÖDER OCKSÅ!

Efter idag är jag ledig från jobbet fram tom fredag så då ska vi nog hitta på massa bus!

Vi hörs o syns!



Kommentarer
Pörnie

Skönt att det funkar att jobba och Wilma får skoja med pappa och gänget :) Har match idag tajm för laddning :) Ha det toppen så höres vi! KRAM

2008-01-13 @ 07:50:43
Pörnie

TACK för att DU finns, du är en super-duper VÄN! Kramar i massor!!!

2008-01-15 @ 15:12:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0