Mormor och farmor för hela slanten!!

Ja i söndags var det mormor o Björn för Wilma nästan hela dagen, Mamma hämtade henne vid 10-tiden eftersom Mårten skulle på match och jag skulle sova.. Inte för att jag sov dock, kunde inte. Det va helt sjukt. Så när väl mamma och Wilma gått iväg tvingade jag Mårten att komma o lägga sig en stund, då först kunde jag somna tryggt i hans famn...
När jag vaknat så tog jag en promenad till mamma och va med dem hela eftermiddagen.
Det va mysigt!

På måndagen hade vi en lugn förmiddag innan jag skulle börja jobba. Mårten blev utringd på jobb men kom hem till lunch. Han o Wilma följde mig till jobbet och gick vidare för att lämna Wilma hos farmor och farfar! Där har hon sovit i natt. Jag jobbade till 23 och började 07 i morse så det va skönt att jag fick sova hela tiden.
Det hade iallafall gått bra hos farmor o farfar. Hade väl väckt dem vid 05-tiden men som tur var somnat om efter ett tag. 

Vi hämtade Wilmis efter jobbet och hela familjen åkte till Maxi och handlade. Mys!
Sen blev det pannkaka när vi kom hem, det blev en klar favorit hos Wilma. Kul!
image113
Det va ju ett tag sen det blev en bild..
Bus i våran säng är det hon tycker är roligast hemma. Hon ställer sig mot sänggaveln och kastar sig ut över täckena. Snuttefilten är alltid med nu för tiden.
Hon är också inne i en bära och ge mamma/pappa saker. Här om dagen kom hon bärandes på Mårtens gympa brallor (tunga saker) från sovrummet ut i vardagsrummet. Hon slet verkligen och det syndes hur tungt det va. Och idag hjälpte hon mig med tvätten, hämtade ett klädesplagg i taget från tvätt hängaren och gick till mig med dem. haha, ja hon kan hon våran prinsessa!

Nu ska jag vara ledig HELA veckan, i helgen väntar Linköping och hotell, fram tills dess så ska vi ha mys och ev träffa lite goa vänner! Babysimmet startar i morgon också!

Ha det så gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0