Linghed, vaccin m.m.

I Söndags va vi till Söder på kalas!! Hipp hipp Hurra för henne!  Det va smörgåstårta och kaffe med tårta. Det liknade även ett stort barnkalas, Nova, August, Wilma och Edwin va på plats för att fira sin favorit bus-tant! (ursäkta för tant men hittade inget annat ord...)
Svårt det där tycker jag, det blir tant bara för att det känns enklare, dam låter så prydligt och kvinna känns ju fel också.. Någon som har någon bra idé så let me know!!!!!

Efter kalasandet så gick jag och Wilma en promenad upp till Lugnet, mina tjejer mötte Sala så det kunde vi ju inte missa. Tyvärr blev det förlust trots en mycket bra genomförd match.. Det går inte alltid våran väg..
Mårten va också på match i Hagunda (uppsala) det blev också en snöplig förluts IGEN!!
Tungt för hans killar nu...

Söndagskvällen blev lugn iallafall, ganska skönt!

Måndagen desto mer fullspäckad... Åkte ut till Linghed för att tillsammans med Sandra hälsa på hos Wilmas Gudmor. Sandra och Mingus, jag och Wilma och sen Anna, Ebba och Wille. Vilket gäng! Kul hade vi iallafall. En kort promenad för att få Mingus o Wilma att sova blev det. Sen kunde morsorna sitta o snacka lite skit och fika medans barnen sov. Tyvärr hann jag inte med att hälsa på farmor och pappa denna tur, så det får bli en tur snart igen!!
Tack Anna för lunchen och trevligt sällskap! Till Sandra med såklart!
Lämnade Linghed på eftermiddagen för att hinna hem och vända, jag höll i tjejernas innebandyträning igår mellan 18-19, då Mårten också hade träning fick Wilma följa med upp dit en sväng. Det tyckte hon va superskoj. Njöt av att få vara i centrum.. Det blev nattning något senare än vanligt men då sov hon som en prinsessa också, vaknade först vid 03:50 för att få lite välling, somnade om och sov till 07!! Det är strålande det för att vara Wilmis!!

Idag hade vi BVC besök kl 10. Vaccinspruta! Det gick bra. Växt hade hon gjort också! Allt va bra!
Familjen käkade på stan och gjorde några ärenden innan vi landade hemma, Mårten gick till jobbet och jag och Wilma har haft en mys eftermiddag. Det märks dock att vaccinet spökar lite, lite feber och extra gnällig. Men så brukar det bli efter vaccinet.
Nu sover hon gott iallafall!

image111
Så här cool va man innan läggdags iallafall! hihi...

Tack Pörnie för det fina inlägget, du vet att jag känner detsamma! Blev glad när du ringde idag! Vi hörs väl snart igen!

Ha en bra dag alla ni som läser och begrundar!
Heja Zlatan också efter idrottsgalan igår, kom en liten tår också när Anjas pappa fick pris! Kul med galor! Tyvärr va underhållningen si så där tycker jag!

Kram Jessica


Kommentarer
Pörnie

Och jag blir glad när jag får prata med dig och höra din ljuva stämma ;) Kram kram från Västerås/Tillberga

2008-01-16 @ 16:26:50
Mia

Heeeej Familjen! Vilket kort på Wilma! Ser nästan ut som om hon tagit det själv, hi hi! Ser framemot söndag! Ha en trevlig helg så länge! Pussar & Kramar Tant-Mia

2008-01-17 @ 18:08:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0