Skidspelen i Falun

i Söndags va det en ledig dag, en dag som jag självklart längtat efter, en heldag med Wilmis! Hon va på strålande humör och kändes bättre i förkylningen så vi tog en promenad upp till Svenska skidspelen tillsammans med Söder. Vi skulle BARA gå upp utanför och kolla men det slutade med att vi betalade in oss. Solen sken och värmde. Helt underbart! Tyvärr va det väl lite geggit på kullen brevid skidspåren men det gick bra ändå. Wilma ville också ut o traska lite, Självklart dök hon ner i en lerpöl och lortade ner både henne, mig och Söder! Det är nog dags att inhandla galonisar...
Trevligt hade vi iallafall! Det blev en heldag! Vi passade på att lifta hem med Mårten efter att han spelat match.
Resultatet i staffetterna under skidspels söndagen va väl inget att hylla över det vanliga! Damerna 4 och herrarnas lag 2 kom väl 5:a..

Måndag och idag har jag jobbat, väntar snart på att få gå hem efter en natt på jobbet!
Wilma o Mårten har varit hemma idag, han har också åkt på förkylning såklart! Men det blir nog bättre snart!
Nu när jag går av så är jag ledig ända tills på tisdag och jag längtar verkligen efter att vara fullt ut med Wilma! HELA DAGEN!! HELA VECKAN!!

Hon är verkligen inne i ett stadium när hon skall bära och hämta saker just nu, mest går hon och hämtar våra skor. Mårtens kängor är supertunga så hon bara morrar när hon går med dem..
Förkylningen är seg också, hoppas att de ger med sig snart!

Nä, nu saknar jag min familj! Snart bara 1 timme kvar!

Appropå något annat, hur kan det hända att en låt som heter Upp och hoppa kan gå vidare till melodifestivalsfinalen i Globen men inte Patrik Isaksson eller Ainbusk. Det är en smått pinsam låt att skicka till Eurovision iallafall.. Jag ska väl inte klaga eftersom jag inte röstade själv och det är ju kul att det är olika musikstilar som tävlar... Men ändå.. Än så länge är Sanna Nielsens bidrag Empty room min favorit! Jag missade första deltävlingen men håller på Sanna ändå!

Vi hörs!!!



Kommentarer
Lia Florenz

hej, drömde du ngt inatt? isf vad? :)

2008-02-27 @ 05:55:04
URL: http://mydearbylia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0