Morbrors kalas, innebandy m.m.

Ja i Lördags hade Wilmas morbror lite kalas för familj och släkt. Han fyller 25 år den 21 februari och skulle hem till Dalarna för att hämta lite kläder inför deras resa till Alperna så passade han på att ha lite bjudning. Gammelfarmor Lisbeth hade gjort smörgåstårta och mormor hade köpt semeltårta. Vi var hemma hos Wilmas morfar i Linghed. Det va Morfar o Carin, Gammelfarmor, Erik (gammelfarmors bror), Mormor o Björn som hade Björns barnbarn Ronja med sig också, Jag och Mårten och Wilma, Morbror Johan och Emma, Gammelfaster Elsy och Leif samt Min och Johans Gudfar och Morbror Tomas och hans Gun. Ett härligt gäng!  Morfar bjöd på lite lunch före också så det blev en hel dag i Linghed.
image117
Här är Mårten, Wilma och Johan. Erik i bakgrunden. Wilma spelar munspel!

Grattis Johan, jag hoppas att biljetterna ni fick blir en trevlig kväll!
<        nm               bbbbbbnnnn...................v bbz2§§
(Detta skrev Wilma nyss...) hihihi..

Efter kalasandet fick jag förbereda mig för att jobba natt. Sov mig igenom Melodifestivalen tyvärr så jag har ingen aning om det va bra eller ej, ingen repris har det varit heller, det är dåligt tycker jag!

Söndagen blev en jobbig förmiddag, kunde självklart inte sova trots att jag varit vaken sååå länge..
På eftermiddagen åkte Mårten i väg på match och jag och Wilma va till Lisa och Mille och fikade. Det va himla skoj att träffas en sväng. Tror Wilma o Mille tyckte det också!! hihi..
Vid 17 åkte vi upp till FKarena för att se herrarna möta Helsingborg. Första herrmatchen som jag sett live denna säsong.. De har spelat bara kvällar så nu va det dax tyckte jag. En ganska sömnig match till början men 3:dje perioden gjorde att det va värt att åka upp igen. Skit kul verkligen!

Wilma har fått en gammal klubba av mig nu avsågad.. Och hon fattar hur man gör, häftigt!
Nä, jag skall ta hand om maten och Wilma nu hon börjar nog bli hungrig...

Vi hörs!
image118
Så här kul hade vi det idag!!!!
         


Kommentarer
Linn

Vad fina ni är Jessica!

2008-02-12 @ 14:23:48
URL: http://linningrid.blogspot.com
Pörnie

KRAM på Alla Hjärtans Dag!

2008-02-14 @ 11:52:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0