Ledig vecka.

Förutom lite jobb i måndags så har jag varit ledig och hemma med våran lilla prinsessa hela veckan! Riktigt skönt. Tisdagen va Mårten också ledig så då tog vi en promenad tillsammans och uträttade lite ärenden samtidigt. Köpte självklart en semla på självaste fettisdagen. Va först in på focus här i stan som enl falu kuriren hade fått bäst i test stämpeln, jag vände dock i dörren då jag upptäckte att det va ca 20 pers i kö.. Inte en chans! Det fick bli hammars istället. Vi köpte en semla till Wilmas farmor också och besökte henne en sväng.

Onsdagen va lugn på förmiddagen, efter lunch och sovstunden blev det 1-års kalas hemma hos Edward. Vi fick glass med blåbär och hallon och mys med barnen. Wilma gick dit i skorna, så häftigt att hon kan gå ute nu också. Lite väl nyfiken bara på det mesta som ligger längs med backen! Har smakat på snön också...
Babysim va det också på ons kväll, hon njuter verkligen i poolen. Denna gång badade hon med sin pappa. Dyker hur bra som helst!
På kvällen gick jag iväg på möte med IBF Falun ungdoms tjejsektion. Vi blev bjudna på mat också så det va riktigt trevligt!

I går tog vi en promenad med Blackie och Emma Lundmark på förmiddagen, de följde med hem på en fika strax efter lunch. Sen gick vi till Öppna förskolan och sjöng lite.
På förmiddagen idag (fredag) har vi endast vart ut och handlat en sväng på ICA, har nyligen lämnat över Wilma till sin farmor en sväng och Mårten har nog precis hämtat henne där, vi har gått om varandra så jag sitter på jobbet nu. I morgon ska vi träffa Morbror och förfira hans 25-års dag!

Wilma har haft lite gnälliga eftermiddagar, inge förkyld eller feber men gnällig och lite trött nästan. Vet inte riktigt vad det beror på men hoppas att det ger sig snart. Hoppas att det inte är något iallafall. Seperations ångesten märktes lite idag när jag kom till hennes farmor, hon kände nog på sig att jag skulle gå iväg.. Då skär det lite i mamma hjärtat..

Men Wilma får säkert en riktigt mysig kväll med sin pappa! Den fina familjen jag har!!!!


Kommentarer
Pörnan

Ja klart att det är tufft att lämna sin trygga lilla mamma men farmor är nog inte helt fel :-) Imöre bär det av till Fjollträsk med halva släkten, ska bli skoj! Ha en skön helg! Kramar i massor...

2008-02-08 @ 19:45:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0