Äntligen ledig!

Det har varit skönt! Sov väl som vanligt inge vidare när jag kom hem efter nattpasset men Wilma va trött tidigt på dan så när hela familjen la sig i sängen vid 10-tiden, då kunde jag sova också!!
Glömde sist att berätta om att Anders (Wilmas gudfar) och Renate va förbi, de kom med kött, potatisgratäng och sallad!! SUPER BRA ide!! Det va sååååå kul att ni kom. Vi har inte setts på jättelänge! Nu fick vi lite tid tillsammans. Wilma myste lite med Renate, va lite rädd för Anders men han fick iallafall en puss innan hon gick och la sig! TACK för att ni kom iallafall! Det va trevligt!

Idag har vi träffat Wilmas Gudmor Anna på stan, en lunch på Pralin o lite skitsnack! Alltid lika trevligt! Wilma gick mest runt i de affärerna vi va inne i och gick gärna åt de håll som vi inte skulle åt. Och kommer man för att hämta henne så ökar hon farten.. Otroligt medveten om vad man kan och inte kan göra.
Humör har hon också, blir SKITförbannad när hon inte får göra det hon vill. Typ hämta fjärrkontrollen eller liknande..
Sa upp lägenheten igår... Ahhh, så definitivt det kan bli! På kontraktet stod det att vi flyttade in 2002-06-01 och nu flyttar vi ut 2008-06-01... 6¨år har vi bott här.. Lite vemodigt blir det faktiskt! Ett par som väntar barn har varit o tittat på lght idag, de verkade intresserade! Vi har ju trivts väldigt bra i alla år! Hmm hur ska det gå????????

image120
Tur vi har detta charmtroll!!!!!!

Hon målade sin första teckning i tisdags, med fingerfärg. Vi stängde in oss i badrummet, tog av kläderna och smetade med färgen.. HAHA, det va färg över hela Wilma!! Men en teckning blev det tillslut som jag självklart sparat! Smidigt med fingerfärg, lätt att ta bort. En dusch bara så va det borta!

I morgon väntar lite mat inhandling, sen bär det i väg till fjällen för mig o Wilma. Ax, Ceder och Söder skall vara med och Wilmas polare August och Edwin. Det blir skoj!
Så nästa uppdatering blir efter lite härlig fjälluft!



Kommentarer
Pörnie

Oj längesen jag kikade in! 2 nya inlägg! Å du vet väl vad jag tycker om Melodifestivalen? Lägg ner skiten! Hoppas att ni får en toppen-helg i fjällen, jag längtar tills v.14 då åker vi till fjällen en vecka :) Kram å sköt om er!

2008-02-29 @ 15:29:07
Jenny

Hej hjärtat,

Sagt upp lägenheten? Ska ni flytta? Vad roligt...berätta mera :-)

Kram

2008-03-03 @ 15:22:40
Tina B

Hej familjen,
Va ett tag sedan jag va in men va glad jag blir när jag läser att lägenheten är uppsagd, då blev det huset i Slätta då? Glad jag blir.
Hörs och syns snart.

kraaaamen

2008-03-04 @ 19:12:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0