1-årsfotografering, alla hjärtans dag och ja just det, min sopp diet...

Har börjat med en diet i tisdags som jag ska syssla med i en veckas tid.. Soppa..
Det är ganska okej, den är matig. Det är nudlar, kyckling, morötter, tomater m.m. Sen har man en plan varje dag. Idag är det grönsaker och frukt som gäller. I morgon är det bananer och mjölk.. Det ska bli gott!
Som sagt det funkar och målet är att bli av med det värsta sötsuget som jag kan ha. Så håll tummarna!!!!!!

Vad har familjen Johansen sysslat med i veckan då? Ja, Mårten har mest jobbat och haft innebandyträning. Han va dock hemma i måndags och det tyckte vi va mys! Jag har varit ledig hela veckan och laddar för ett nattpass i morgon bara.. Så i tisdags blev det en lugn dag. Mest på hemmaplan, en liten promenad bara.
I går, onsdag va mer fullbokad istället.. Började med 1-års fotografering hos Petra Rogström i Sågmyra. Inte lika enkelt som sist då Wilma gärna inte är stilla nu för tiden.. haha!
Hon gick mest runt och hade konstiga ljud för sig. Men jag hoppas att det blev bra bilder iallafall.
Petra har fått en kanon fin butik i sågmyra brevid lager 157. Jättefint verkligen!
Jag o Wilma va själva ut dit eftersom Mårten jobbade så efter vi fotat klart gick vi in på lager och åt. Wilma pannkakor och jag en grön sallad (utan pasta, BARA grönsaker...) Vi tog en repa in på lager 157 också, blev några linnen inhandlade och en super fin kjol till Wilma. Den bara skrek till mig att den ville vara med hem så så fick det bli.. hihi..

Babysimmet va intsällt igår så istället åkte vi tillsammans med Erika och Edwin och Olivia och Alexander med mammor till Lugnet för att bada där istället. Wilma hade hur kul som helst. Baby bassängen där är så pass grund att hon kan gå i och gå runt och gå och gå och gå.. Ja vi va inte stilla så mycket här heller..
Det positiva är ju att jag också måste röra på mig!! hihi..

Det va trevligt iallafall!!

Idag försökte vi oss på en promenad på förmiddagen, den blev dock inte så lång då det blåste. Synd, för jag hade längtat ut i solskenet. Öppnis som vanligt på torsdags eftermiddagarna. De är såååå bra där. Himla skoj.
Vi målade en disktrasa till pappa Mårten på Alla hjärtans dag!! hihi..
Han kom, bye the way hem med rosor till hans 2 favorit tjejer! Åhhh..........

Jag och Mårten har varit förlovade i 6 år idag, kan ni tänka er det? 6 år... 3,5 år som gifta! Tiden går ju sååå fort!
För 6 år sedan va vi i tällberg och bodde på Dalecarlia hotell. En underbar vinter dag, ca 4- grader, strålande sol och vindstilla.. Åh, verkligen en dag att komma ihåg!
JAG ÄLSKAR DIG MÅRTEN, du är den bästa!!!

Vill skicka en alla hjärtans dag kram också till min familj, släkt och alla goa vänner som jag har! Ni är alla guld värda!

Våran lilla prinsessa sover nu gott, det här är annars hennes favoritsysslor just nu;
image119

Hoppas alla har en bra alla hjärtans dag!

KRAM KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0