Stockholm har levt lite farligt..

Eftersom stan har haft besök av oss "bönder" från Dalarna..
Jag, AC och SB har varit till Sthlm, vi är kvar fortfarande men åker hem om nån timme..
TB har varit en utmärkt värd och tagit hand om oss väl. Kom hit i fredags, då myste vi med lite vin o mat hemma hos TB, Lördagen har varit shopping dag, HELA DAGEN!!!!!!!! Yippie!! Det har varit jättekul!
På eftermiddagen fick jag ett infall och gick o klippte mig på en drop in frisör, 190kr, kan inte bli bättre!!

Hem till TB o vände innan det va middag på en tapas restaurang..

___ Paus____ Mina kära vänninor berättade nämligen att vi skulle iväg o shoppa och skulle vara klara inom 40 min och jag hade inte ens börjat packa eller kommit ur pyjamasen.. Så jag fick ta en paus..

Som sagt, men shoppingen blev inget för det va ju stäääännngggtt på Fältöversten.. haha, det gick bra ändå..
Tapas restaurangen va kanon, vi fick massa gott och drack sangria till!! hihi..
Men morsor som vi besökare är så är man trött och sliten när kl närmar sig 23 så vi tog tunnelbanan hem och somnade rätt snabbt!

Det har varit kanon trevligt, mina goda vänner och en hel dags shopping och god mat osv.. Riktigt nöjd! Tack TB och självklart också ressällskapet!!!!!!
Det va självklart också mycket roligt att komma hem till mina älsklingar! Tänk att man saknar dem så mycket fastän det inte varit så länge.. Men det gjorde jag! Wilma trodde att jag jobbade så det va nog aldrig någon fara, men hon blev väldigt glad när jag kom hem och hade svårt att tygla humöret när vi va på julmarknaden på gruvan. Det blev nog för mycket helt enkelt!

Idag har jag haft semester och kompenserat min familj med en ledig dag. Pulka åkning va ju självklart nu när vi har massa snö! Sen har jag o Wilma bakat lussebullar när M åkte till jobbet!

Ja, det blir väl nåt uppdaterat snart igen!
KRAM KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0