Yttligare en bröllopsdag!!

Tiden går så fort, igår firade vi våran 4:de bröllopsdag! Lika kära som vanligt.. hihi..
Vi gjorde samma sak detta år som förra året, bio o middag ihop! Mysigt!
Söder va barnvakt och det hade gått jättebra, hon somnade efter att kört lite med henne vid 20:45..
Så vi fick lite sovmorgon i morse, Wilma sov till 08!

Insåg att jag nu "bloggat" i över ett år, får se hur mycket mer jag gör men det är kul att skriva av sig lite o gå tillbaka o se vad man gjort. Framförallt för att se Wilmas utveckling.
Idag va 3:dje dagen på inskolningen, det går jättebra hon tycker det är jättekul.
Idag fick vi vara ute, Wilma gungade, lekte i sandlådan och åkte bobbycar.. Ville nog helst vara kvar där hela dagen!
Vi gick ner på stan sen o åt lunch, eller ja Mårten o Wilma åt, själv äter jag pulver. Skall försöka få ner vikten lite. Det går hyfsat iallafall, har som mål att jag skall tappa lite kilon snabbt för att sedan försöka komma igång med springingen... Vi får väl se.. (sätter väl mer press på mig själv nu när jag offentliggör det på nätet).
Wilma o Mårten åkte hem för att sova lite på eftermiddagen så jag har haft 2 timmar att slå ihjäl på stan, blev lite små shopping..
Jobb väntar hela helgen, så det är fullt upp!

Som sagt, GRATTIS till min man som lyckats stå ut med mig nu i 7½ år och varit gift med mig i 4 av dem! Du är väl en klippa! PUSS PUSS



Kommentarer
AC

Du är fin som du är!!! KRAM KRAM

2008-08-17 @ 21:35:31
Rönnen

GRATTIS Jessica och Mårten!! Speciellt grattis till Mårten som gjort det så himla bra och lyckats varit gift med dig i 4 år!



Ha ha... Skoja så klart, du är grym Jessica! En underbar mamma och snygg dessutom, GRATTIS!!!



Kramar Eva.

2008-08-20 @ 22:37:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0