Första inskolningsdagen avklarad!

Idag har vi haft första inskolningsdagen på dagis, spännande. Det gick iallafall jättebra. En mysig fröken som tog emot oss och sen fick de leka av sig lite i en timme innan det va dags att gå därifrån, vi fick lite papper att fylla i och sen blir det att komma igen i morgon! Det känns kanon bra så här långt.. Wilma är ju inte blyg och tycker om att utforska så det går ju bra!!

Vi hälsade på hos Wilmas farmor också när vi va så nära, hon har råkat ut för nån inflamation i tanden och va hemma o mådde inge vidare. Hon har otur med sjukdommar så det va lite synd om henne faktiskt! Krya på dig!!

I helgen som va så åkte jag, wilma och gammelfarmor till fäbon och hälsade på över lunchen. Vi träffade familjen Rosendahl en stund och sprang runt på vallen, jättemysigt och fint väder också!!
Det va bra att ta med gammelfarmor så vi fick umgås lite längre med henne!

I söndags jobbade jag från 15 så mormor va här o hämta Wilma för att åka till Alfta en sväng på karnevalståget, Mårten fick en ensam eftermiddag medans vi andra va borta! Tror Wilma hade det kul iallafall!

I övrigt har vi inte gjort så mycket, ganska skönt att vara hemma också.. Jag behöver inte stressa iväg jämt så fort jag får myror i brallan.. Tur att min man är lite lugnare och säger det till mig! Tur jag har dig!
I morgon är det 4:de bröllopsdagen för oss, bio o mat står på schemat. Söder blir lite barnvakt här hemma medans vi firar..

Men som sagt först lite inskolning igen!!

KRAM KRAM



Kommentarer
Pörnie & "Kraken"

Grattis till 4-åriga Bröllopsdagen :-)

2008-08-14 @ 11:41:59
URL: http://pernillaforssell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0