Det rullar på..

Jag tycker att det rullar på, dagarna springer iväg o snart är det höst igen..
Det har dock varit väldigt mycket höst nu med allt regn, jag förstår inte hur mycket regn som kan komma ner från himmelen egentligen.. hmm.. Hoppas på ett slut nu, till helgen ska vi på bröllop så då hoppas vi på fint väder!!!

Igår på inskolningen fick jag gå ifrån dagiset, va till svärmor o sa hej! En underlig känsla ändå när man varit där o kunnat observera vad hon gör lite på avstånd men nu såg jag henne inte alls.. Men det hade gått jätte bra och Wilma är lätt att lämna till fröknarna, hon tycker det är superkul o leka på gården, gunga, åka sparkcykel, spela med bollar och hoppa studsmatta.. Fröknarna är också sååå suveräna, de verkar vara ett bra gäng!
Idag är Mårten iväg, vi delar upp oss lite så snart kommer de hem o jag får höra hur det gått!
Det märks dock att det är mycket nya intryck nu, hon har lite svårt att komma till ro på eftermiddagen och kvällen, vill gärna vara vaken. Men det löser väl sig om ett tag!

I tisdags kväll hade Ax:en bjudit hem oss tjejer på lite tjejmiddag, go mat och nåt glas vin och massa skitsnack, supertrevligt! Vi ska försöka ses 1 gång i månaden nu, vardag som helg. Jätteroligt att vi kan få ihop det så. Det är jag, AX, Ceder, Söder, Blackie, Maja o Kåkå. Ett roligt gäng! Det gemensamma med oss är att vi spelat innebandy i IBF Falun, inte alla samtidigt nån gång men under ett par år! (o vissa mer än andra.. hihi..)

Tänkte att det va länge sen jag la ut nån bild så här kommer en på våran prinsessa på väg till dagis en lite regnigare dag än denna:

Ryggsäcken på såklart!

Vill tipsa om en sida som gör lite nya kläder, en tjej i sandviken som syr kläder till barn, supertuffa. Wilma har fått en rosa o brun randig mössa (kommer snart en bild).. hemsidan är www.ekogrejjer.blogspot.com

Ha en bra dag, jag skall snart börja jobba..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0