Sjuka familjen har haft kalas..

Ja, det är väl vi det.. Jämt sjuka, det går runt. Senast är det pappan i familjen, magsjuk.
Wilma har haft magsjuka feber m.m men är pigg o glad nu iallafall!
Igår va vi ute hela dagen tillsammans med Söder. En promenad med tipspromenad kring Tisken, sen lite kaffe i parken på eftermiddagen..
Wilma blev ledsen när hon insåg att vi va tvugna att gå in...
Sååååå härligt väder..
Synd för pappa Mårten som låg hemma..
Men han kommer igen också!!

I Fredags va jag ut med tjejerna o käkade, Pörnie o Ingela va här på besök! Riktigt trevligt!!
Thai restaurangen får massa plus av mig!
Ingelas Anna-Klara va med också, hon har blivit såååå stor!
Super söt!

I Lördags kom de också hem till oss på lite kalas då jag blivit 1 år närmare 30- sträcket... Det närmar sig med stormsteg! Tack för alla presenter, Sms och telefonsamtal. Jag blir lika glad varje födelsedag att det är så många som kommer ihåg en!

Fam Ceder stängde kalaset och Fam Johansen slocknade på soffan...
Smörgåstårtan får de på jobbet äta upp!!

Det blev en tripp i dag på förmiddagen också till en lekpark, Wilma älskar att gunga. Vi åkte lite rutchkana också, det va ju inte igår det hände att jag gjorde det men kul va det!

Skriver mer nån kväll i veckan!

KRAM


Kommentarer
Anonym

Tack själv min Vän! Smörgåstårtan var super-smarrig, tänk om man hade en bit i kylen - mums!Saknar mina Falu-Vänner men alltid lika roligt när vi ses! Hälsa "K*ss**urr*n" att han får krya på sig, Liverpool vann ju iallafall i lördags :-) Kram kram

2008-04-21 @ 21:07:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0