Det otäcka är ett faktum..

Hur kan man ta livet av en 10-årig flicka? Det är väl den fråga alla i Sverige frågar sig idag..
Man mår dåligt av det och känner avsky mot den som gjort det.

Skönt att han sitter bakom lås och bom nu! Där sitter han förhoppningsvis länge..

En väckar klocka till politikerna hoppas jag, att se till att det finns resurser där det behövs,
dvs. hos Psykvården, Polisen, fritidsgårdar, barnvården m.m. Det måste ju någon gång gå upp för dem också att det är där vi ska lägga våra skattepengar, inte på ett kultur hus för 200 000 000kr eller på annat som kostar så ofantligt mycket pengar...

Ett ljus (eller 2 faktiskt) tände vi hemma vid 21-tiden och jag kan inte låta bli att tänka på Englas föräldrar. Hur de ska känna..
Jag måste nog själv tänka att sånt här händer inte, eller att det inte kommer hända nåt mera, hur ska jag annars våga låta min lilla prinsessa ens vara 10 m ifrån mig i framtiden..

Vi får hoppas på en ljusare framtid...

Till något annat då...
Melvin fyller 1år idag! GRATTIS! Jag o Wilma har varit dit på lite tårta! Helgen har varit lugn, jag o Mårten va ut tillsammans i fredags, riktigt trevligt! Lördagen va lugn (mycket beroende på att man inte är så pigg så där dagen efter..) Mårten jobbade på eftermiddagen. Mille kom o fikade med sina föräldrar, Blackie kom över o kikade på en tjejfilm med mig!
Söndagen blev det fika på Hosjöstrand, Vi invigde Edwins nya gunga!!
Idag har jag mest sovit känns det som, jag o Wilmis gick och la oss vid 11:30 o sov nästan till 14... SKÖNT! Eftersom jag jobbar natt i natt så fick det bli så! Hon är sååå mysig nu men med ett bitskt humör! Blir arg som ett bi i mellan åt och sen kommer hon i full fart sen o slänger sig i armarna på en med världens leende!!! Härligt!
Hon är det bästa vi har!

KRAM till er alla och en extra stor kram och tanke till Englas familj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0