Tråkigt väder, förkylning= städning!!

Japp, det blev det igår.. Jag o Wilma städade o putsade fönstren, bra va?? Wilma körde med gåstolen o dammvippan i högsta hugg!! hihi..
Hon är med andra ord piggare o det känns kanon! Febern är borta iallafall!

Tycker att det är dåligt med kommentarer av er som läser på sidan.. hmmm..

Jag är ute efter en leksaks saab, att det ska vara så svårt.. Har letat i alla leksaksaffärer i stan men det finns bara en massa volvosar.. Emma Lundmark hade dock hittat en på hemköp Svalan så jag får väl ta mig ut dit o kika. Snällt av henne att tänka på det tycker jag!!
Det är nämligen så att min farmors bror Erik fyller 85 år nästa vecka och då önskade han sig en ny bil, smart som min farmor då är ska vi köpa en leksaks bil. Han kör Saab så det vore skoj o köpa en sån tycker jag!! hihi..
Tips mottages gärna!!

Har precis anmält mig till donationsrådet på www.livsviktigt.se tycker att det känns som en god gärning. Vad ska jag med mina organ osv när jag inte finns längre.. (oj, konstigt att skriva så..) Men nu är det gjort iallafall!!

Annars har det varit rätt mycket innebandy, ska nästan bli skönt när serien drar igång, det brukar bli lite lugnare då!! hihi..

Nä. Tror jag ska kika på Våra bästa år !! HAHA, Wilma sover så jag kikar på det o dricker en kopp kaffe, det är ju skit väder ute verkligen!!

Ha det gött!!


Kommentarer
Pörnie-Börnie

Here I am! :-) Hoppas att ni är krya så ni kan kika ner till Gurkstan på söndag. Vore skoj å ses! Fick in en order på den där kunden som avbröt oss tidigare idag :-) Kramar i massor från ett piss-regnigt Västerås :-(

2007-09-04 @ 12:42:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0