Kräftskiva, Öppnis, spinning..

En del vad jag gjort de senaste dagarna.. I onsdags hade jag 3 av mina bästa tjejer här hemma för att käka lite kräftor!! Åhhh va det va gott, och åhhh va det va trevligt! Söder, Ax och Erika (ja, Edwin med men han åt inte så mycket kräftor).. Kräftor, ost o kex samt idol på tv;n det va nice tyckte jag.. Söder kom redan direkt efter jobbet o busa lite med Wilma. Wilma köt av skratt när de va vid spegeln o Söder busade med henne..
Glass med varm hjortronsås till efterrätt också, det hade jag glömt.. åhhhh...
En bild på Wilma o Söder:
image49

I går så tog vi det lugnt på förmiddagen, Svärmor (Wilmas farmor) va hit o hämtade våra täcken o kuddar för tvätt, TUSEN TACK! Det va skönt.. Efter det tog jag o Wilma en lång promenad innan det va dags att träffa Sandra o Mingus o gå på öppna förskolan. Där fikade vi (billigt 10 kr för både oss o barnen) sen är det sjungstund och man avslutar med att leka en trappa upp, vi hoppade dock över lekandet igår..
Mårten va ledig från sin träning igår så jag kunde gå på Spinning med mina innebandy tjejer istället, 75 min intensiv pass.. Shit! Det va riktigt tungt ett tag, men skönt efteråt!!!
image52
Innan farmor kom o hämtade tvätten....

Idag har jag gått en "powerwalk" i morse, Fick höra att en mamma gått ner 16kg av det så jag ska försöka göra det varje morgon nu, innan lunch istället för att bara vara hemma...
30-40min, det ska ju räcka..

Sen har Mårten varit ledig så vi har myst på stan, köpt inflyttningspresent m.m. Fikade också såklart, då såg det ut så här:
                  
Pappa o Wilma

Mys verkligen att ha Mårten ledig en veckodag!!!

Mitt förra inlägg lät kanske lite konstigt, min lista är sånt som jag både vill o kan göra, just nu njuter jag ju faktiskt av att vara hemma! Det är såååå härligt!!

HA DE BRA!!!


Kommentarer
AC

Tänk att jag är fast i din blogg haha det är så kul att läsa å titta på lite härliga bilder.
STOR KRAM "gummor"

2007-09-08 @ 12:58:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0