Jag hatar förkylningar!!!!!!!!!!


Wilma har åkt på förkylning, det har varit en SKIT jobbig natt. Feberkänningar och ledsen tjej som vaknade hela tiden o grät inatt.. Tror jag tittade på klockan varje timme! Stackars liten tjej! Vi satt o sov i soffan ett tag, Wilma på mitt bröst, för att få henne lugn fick jag sjunga vaggvisor.. Tillslut somnade hon..
Kanske jag har fått 3-4 timmars sömn inatt så vi får väl se hur jag mår i morgon för idag är man fortfarande inne i andra andningen!!!! puh!!!

Så det har inte hänt så mycket i våran värld idag! Prinsessan ska få sova mellan sina föräldrar i natt och för mig blir det nog natt redan kl 21... SENAST!!

Tror ni att det finns fler kanaler än canal + på våran tv just nu, tror att den där lilla ligan Premier Leage(?)  har börjat i England så det går nog inte 1 dag utan att det går att se på fotboll!!!!!! Kan tycka att det är okej ibland, men jag vet inte om jag gillar det jämt!! Sorry, min man! Jag sätter mig nog hellre framför denna dumburk då ibland!! hihi.. Älskar dig ändå!!

KRAM på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0