Gävlebesök, 2-års kalas o massa mer...

Tiden går fort när man har roligt, det brukar väl heta så.. Här går det undan kan jag lova..
Jag visste att det skulle bli en sån vecka denna vecka så det va jag väl förberedd på någolunda iallafall..

I måndags drog jag o Wilma till Gävle o hälsade på Mia!! Såååå nice! Vi kom strax efter 13 och stannade till 18. Käkade lunch på kina restaurang SUSHI, gud så gott!! Det regnade rätt mkt i Gävle så vi gick hem till Mia o myste på eftermiddagen innan det va dax att åka hem.. Tiden går lite fort bara.. Wilma sov i bilen hem, fick vara vaken en stund hemma sen o hör o häpna hon sov till 8 på morgonen!!!!!!!!!!! Yippie!!! Gävle luften (skutskärs pappersbruk´, blähhh, gjorde Wilma gott !! hihi..

Eftersom Wilma o Mia inte är så sykroniserade att titta i kameran samtidigt så får det bli 2 bilder!!
 
Klicka på bilderna så blir de större!!

TACK, Mia för en mysig eftermiddag iallafall!!! Nu får det inte bli så långt till nästa gång!!

I Tisdags va jag o Wilma ute jätte mycket.. Hon vaknade dock 06... hmmm...
Vi gick en prom på förmiddagen, i snabb takt så klart!!
Därefter hem en sväng innan vi gick till lugnet, skulle träffa vaktmästaren innan det är dags för Jolly cup..
På vägen hem stannade vi i stadsparken o gungade lite, Wilma älskade verkligen det, hur kul som helst!! hihi..
Sen va det ju dubbelavsnitt av Gilmore Girls!! NJUTNING! Tyvärr va det det sista programmet ever, jag förstår inte hur de kan sluta sända ett sånt toppen program!!! SUCK!!

Igår va det fullt ös igen.. 2-års kalas i Bengtsheden, August blev 2 år i tisdags o hade lite kalas för Wilma, Edwin och Alfred igår! Det blev tåg tårta o mys!! Mycket trevligt!!
Vi åkte hem till stan sen för att gå på info gällande babysimmet som vi ska börja på nästa vecka, det kommer nog att bli toppen kul! Det såg så roligt ut när gruppen innan oss badade! Längtar!!!

Kvällen blev lugn, skulle ut på ett barnklädes party egentligen men jag hoppade det, åkte upp själv till lugnet o kollade lite på mina tjejer när de spelade mot killarna (93:orna) istället, de vann tillslut med 9-4...
I natt va Wilma vaken mellan 2-3.. vet inte varför hon vaknar då o är pigg som en lärka o vill inte sova.. Vi fick dock sova till 8 i morse så det va ju bra!

Ett besök hos farmors syster Britta har vi hunnit med idag, hon är där Wilmas farmor jobbar så vi fick hälsa på henne också! Trevligt att man kunde göra 2 flugor på en smäll.. hihi..

Nä, nu är det snart dags o laga lite go mat, min käre make är hemma o är sjuk så jag ska väl ta hand om honom lite också!!

KRAM KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0