Det är så mycket jag vill...

men jag hinner inte.. Jag vill att Wilma ska träffa farmor, mormor, morfar, gammelfarmor, sina vänner mfl varje vecka... Men jag inser att det inte funkar.. Jag försöker eftersom jag vill!!!!!
Ibland är det ju skönt o vara hemma också. Jag har sååå många goda vänner som jag ibland känner att jag sumpar lite, men ni som läser detta; JAG TÄNKER PÅ ER OFTA!!!!!!!

Det är mer jag vill:

Gå en kurs
Plugga till Socionom (om det nu stavas så...)
Köpa ett hus
Köpa en ny bil
Träna MYCKET mera
Gå ner i vikt
Gifta mig med Mårten, igen!! hihi..
Vinna/ Tjäna pengar

Ja det va väl en varierad lista va.. Tror nog mest att man ibland behöver stimulera hjärnan lite o drömma lite om allt som man faktiskt kan eller kommer att göra i framtiden.. hihi...

Fick ett mail idag, ett horoskoptest, man skulle skriva ner vad man gillar för färger, namn på motsatta könet m.m. på slutet skulle man också skriva ner en realistisk önskan (berättar självklart inte vilken.. hihi..) som om man skickar mailet till 10st så inträffar denna önskan innan min nästa födelsedag!! Det är nåt man får försöka komma ihåg då.. Men en sak på ovan lista bör då blivit verklighet.. hm...

Telefonen har idag fått fnatt tror jag, den har gått i ett.. Fast samtidigt som det självklart är roligt att så många vill prata med mig!!! hihi...

Idag har det inte varit något speciellt alls, vi kurerar oss fortfarande från förkylningen. Men jag ska inte sticka under stolen med att det har varit ganska skönt att vara hemma också. Nästa vecka är fullspäckad med Gävle besök, födelsedagar, start på Babysim och LAIDIES NIGHT så det gäller väl att vila upp sig nu!!!

Den som kämpar vinner va??!! hihi..

Många kramar till alla goa vänner och alla i min familj!!!!!!image48
Wilma o Mille på ICA för några veckor sen..  Fotograf är Lisa... TACK! Riktigt coolt kort!!



Kommentarer
Pörnie-Örnie

Ja du drömma kan man men sen om man förverkligar dom?? Det var en annan femma.... Sött kort! Kram så hoppas att vi ses på söndag.. KRAM igen

2007-09-05 @ 16:42:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0