Då var denna vecka förbi också..

Det går ju undan som jag sagt så många gånger förut!!
Babysim i onsdags gick  kanon bra, det blev dock lite fler kallsupar så hon blev väl lite fundersam i mellan åt men nöjd ändå. Mormor va ju med denna gång o jag tror att mormor är lite av Wilmas favorit för hon tittade efter henne hela tiden! hihi...

Ja den där mormorn hon är toppen hon, ställer alltid upp och handlar otroligt mycket åt Wilma. Vi är sååå glada att vi har dig!! Och Björn också såklart, Tack för den fina Leksands tröjan!!

Igår tog vi det lugnt jag o Wilmis. Vi va ut på en promenad på förmiddagen, Powerwalk som jag försöker göra varje dag.. Måste ner i vikt nu känner jag så det är på gång!! Sen myste vi på förmiddagen hemma innan vi gjorde några ärenden på stan, köpte nässpray till pappa Mårten o en glastopp till perkulatorn. Efter det träffade vi Erika o Edwin som hade Edwins mormor på besök. Vi va med när de åt lunch på hammars. Wilma är så förtjust i andra barn o Edwin har ju lite hår o dra i!! hihi..

Idag kom gudmor Anna med Ebba o Wille in till stan för att luncha med oss. Vi gick på Kina o käkade buffe. Det är så mysigt!! Vi tog en kaffe också på Gobiten. Men där blev det mindre lugnt för oss, 3 livliga barn! Nästa gång måste nog vi gå utan våra barn så vi hinner prata av oss lite. Men det är sååå kul ändå att träffas. Wille går nu o han tycker att det är såå kul! Skrattar hela tiden nästan. Ebba är go mot Wilma o hon är ju kul o prata med nu tycker jag. Det händer saker hela tiden! Tack för en mysig dag!

Wilma har somnat nu o jag o Mårten ska äta lite gott hade vi tänkt. Vi har knappt sett varandra på hela veckan, så det blir mys. I morgon åker han till Surahammar på bortamatch o vi, jag Wilma o mormor blir nog med också ska upp o kika på mina tjejers första hemmamatch i division 1. Skoj!! Järfälla får nog spö i morgon!

Ha en skön helg!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0