Helgerna går rätt fort..

De springer iväg tycker jag. Fokus denna helg har varit att låta Wilma mest vara hemma, hon har ju vart ute på lite raj raj i Karlskrona så jag tror hon också tycker det är skönt att vara hemma.
Fredagen va cool lugn, mötte bara pappa vid jobbet. En skön promenad. Gick förbi Wilmas farmor också, de hade inte setts på rätt länge då så hon fick säga hej en snabbis bara innan vi vände hemmåt igen!

Lördagen spenderade jag uppe på FK arena, mina tjejer hade match mot huddinge IBS, ett riktigt drama.. 10-8 blev det tillslut för våran del men det satt hårt inne. Hawaii spel om man tittar på målen men rena bjudningar om man va där o såg matchen.. Skönt med vinst iallafall.. 2 vinster o 2 förluster, jag har bara varit med o vunnit hittintils!! hihi..
Wilma va hemma med Mårten, de hade mys stund. Farfar Sten va förbi en sväng o kikade på fotboll m Mårten. Wilma är fortfarande lite skeptisk mot Sten så det va nog bra att han va hit o bara va. Hmm konstigt det där hur de kan bestämma sig för att vara rädd för nån, det gick ju jättebra med brosan nu sist o honom träffar hon ju jättesällan.. Så det kan ju inte bero på det heller..Ja, de har väl sina ideer.
Lördag kväll somnade jag innan 21. Tror att jag hade en liten förkylning i kroppen också som vi jobbar på att hålla tillbaka. Vill inte ha det igen...

Söndagen va jag hemma m Wilma o Mårten på Fk för match.. Vi tog endast en promenad ner till ICA för lite shoppande av kvällsmat. Skönt att bara sätta på sig mysisarna o en keps o gå ut en liten sväng. Lite luft bara..

Det blev lugnt idag också. Så här har vi nog inte haft det på länge. Erika o Ax skulle ev komma förbi på en fika på eftermiddagen. Wilma sover sött just nu så jag passar på att uppdatera o kolla mina mail!

I morgon ska jag få massage på Grand spa o sport (ett presentkort som skall utnyttjas..) Ja, just det nu är det klart också att jag ska få jobba skift efter nyår. Så vi får väl se hur social man hinner vara då... pust! Men det ska bli roligt också!

Ha en skön vecka!!

KRAM KRAM


Kommentarer
Fanny

helgerna går alltid snabbast! Sen är man tillbaka i vardagen igen. Fast nu för tiden tycker ja vardagarna går ganska snabbt också :)

2007-10-22 @ 13:50:10
URL: http://faannybackman.blogg.se
Pörnie

Tjing igen, mycket surr nu.. Hahaha.. Tack för att Du finns du är en super-duper VÄN! Kram :-)

2007-10-23 @ 09:12:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0