En helg som jag spenderat med de som jag inte träffar så ofta!!!!

Mycket trevligt med andra ord! hihi.. Lördagen blev det en fika med Mia G, ja det va några fler också.. Lisa o Mille fast de var bara där en stund för Mille mådde inge vidare. Sen var det Frida, Katrin, Anna (Mias vän från Gävle), Jossan från Göteborg. Jag tror de va alla.. Wilma höll låda på fiket iallafall. Men hon är glad åt alla, hon ler o skrattar så fort hon får kontakt med någon. Vi träffade Johanna Jorborgs mamma o syster så Wilma och Ludde har nu hälsat på varandra, de verkade trivas ihop.. Ännu en kille...
Igår kväll (fortfarande lördag med andra ord..,) var jag bjuden hem till Cedervallskan på lite middag. Riktigt trevligt, det va Anna, Hanna och Jennie E och så jag. God mat o gott sällskap. Riktigt nice!! Kom inte hem förrens kl va 01 på natten o upp 06 så det lär nog kännas ikväll. Än så länge går det bra...

Wilma sover just nu men när hon vaknar ska jag o hon åka till Sundborn en sväng o träffa mina Gudsöner, Emil o Markus och deras mamma en stund. Det ska bli trevligt!
Har inte så mycket mer o skriva just nu så det fick bli en liten uppdatering.. hihi..

Anastasia åkte ur IDOL sist, vet inte om det va riktigt. Jag gillar henne bättre än några andra men men, det kanske inte räkte att hela Vansbro röstade.. eller??!!!

Ett annat program som jag kommer fastna i är Bonde söker fru, det kommer bli hel skoj tror jag!! hihi..

Nä, ska göra mig i ordning så det bara är o åka när hon vaknar.. Men någon bild lär jag väl klämma in, här kommer en som vi tog här om dan när vi busade lite. Men det är inte helt lätt o knäppa kort o ha Wilma på axlarna samtidigt.. Plus att hon ÄLSKAR att dra i mitt hår när hon sitter där... hihi..
image72

Eller vad sägs om denna? Det ska börjas läsa pappas GOAL tidningar i tid:
image73

Kram kram från familjen Johansen


Kommentarer
Pörnie

Wilma såg förmodligen på Goal-tidningen att det stod nåt om Liverpool! Riktig Liverpo(o)lare det där :-) Ses på fredag! Kram kram

2007-10-07 @ 14:27:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0