Åka karusell o äta karamell....

Idag blir Wilma 9 Månader!!!!! För 9 Månader sen såg hon världen för första gången! hihi..
Det har vi firat genom att besöka Rättviks marknad! En kanon dag. Wilma, Jag, Mårten och Wilmas mormor tog bilen till Rättvik i morse. Vi kom väl strax före 12 o va kvar tills 17 tiden så det blev ju kanon. Fint väder o MASSA folk... Wilma fick åka karusell med sin mormor och hennes farfar bjöd henne på marknadsgodis.. hihi..

Så här roligt va det i karusellen:
image69
Ser nästan ut som om mamma hade minst lika roligt... hihi..

Ja det blev ju lite handlat också, en madicken klänning, vantar till både mig o Wilma och ett underställ till Mårten. Självklart fick Mårten lite marknadsgodis o havrebollar också!
Wilmas Farmor o Farfar kom o gick med oss en stund också. Väldigt mysigt att vi kunde vara så många tycker jag! TACK för en trevlig dag allihopa!!!!

Vad har vi annars gjort? Babysimmet i onsdags gick bra, nu va det farmors tur o vara med o jag tror hon tyckte det va kanon mysigt! Sen har jag varit upp o kikat på 2 hus uppe vid järlinden, det ligger ju bra nära idrottshallen så jag tyckte det skulle passa oss innebandytokiga familjen. Men de va lite små tyckte jag så det blir nog inget...
Öppnis igår också, alltid lika trevligt. Massa barn, god fika och bra sångstund.
Lisa va här igår kväll och myste med mig då Mårten jobbade, te o mackstund blev det o massa skitsnack så klart. Så mysigt tyckte jag att det va. Det blir inte så ofta nu när man har barn o Lisa har börjat jobba så man måste passa på när stunden finns! TACK för titten :-) !!!

Mårten åkte upp o kollade på innebandy herrarna som har premiär ikväll mot Storvreta, jag ska kika på Idol o äta soppa så det blir mys!
Vi försökte hitta barn kläder med Liverpool på marknaden idag men misslyckades. Tur är väl då att vi smygtvingar på Wilma Leksands dressen iallafall:
image70
HEJA LEKSAND!!!!!!

Just det, Wilma fick sitt första blåmärke i onsdags. Satt brevid mig i soffan o helt plötsligt slänger hon sig handlöst ut o träffar då självklart bordskanten med kinden.. Åh, va ont det gör både på henne o i stackars mamma- hjärtat! Men det gick över ganska snart. Blåmärket är dock kvar.. Försökte ta kort på det men det gick ju som det gick:
image71
Känns som om det blev en ganska bra bild ändå.. hihi..
Märket sitter på hennes vänstra kind..

Nä, nu börjar IDOL snart !

Simma lungt!!


Kommentarer
Pörnie

Sjysst Leksands-utstyrsel :) Ser fram emot nästa fredag då kommer jag & Robban och våldgästar er :-) Kram från mig (Robban har däckat i soffan efter en wirre-pinne för mycket)

2007-10-05 @ 23:03:32
Lena Ph

Jag kommer gärna åter! Supermysigt!! Kram

2007-10-20 @ 17:08:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0