Västerås o Gävle!

I lördags efter lunch packade familjen Johansen ihop sig och lämnade ett vackert snötäckt Falun för en tripp ner till Västerås för ett träffa Pörnie och Robban!! Landade i Västerås vid 14-tiden, mötte Pörnan och Robban på stan, tog en liten lunch/fika på ett mysigt cafe inne i stan. Västerås är en mysig stad som också har nära till allt. Gillar den stan!
Vi åkte hem till dem lite senare, de bor 9 km utanför stan, alldeles perfekt i ett fint hus! Wilma höll låda en stund med en orm som Pörnie hade tagit fram:
image92
Tur det finns resurser!!!
Efter att Wilma knoppat in nere i gästrummet så bjöd värdparet på god mat, fyld fläskfile och potatisgratäng, kan det bli bättre?! Lite vin till det och skitsnack! Supertrevligt verkligen, som sagt ni är ett perfekt värdpar:
image93
Pernilla och Robert!!

Söndagen blev en slö dag, lunch hemma hos P o R innan jag, Wilma och Pörnie lämpade av Mårten vid hans samling innan match och drog vidare till IKEA för lite små shopping. Blev knappt nåt alls men det va ju trevligt att snacka lite! Robban blev hemma i soffan!

Efter Mårtens match åkte vi hem, Wilma somnade rätt snabbt, skönt!

TACK Pörnie och Robban för helgen! Vi hade jättetrevligt!

Igår, Måndag va det dax för nästa äventyr... Ax med August, Erika med Edwin, Söder och jag och Wilma åkte tidigt iväg till Gävle för lite julshopping! Gjorde både stan och Valbo! Fick bra saker handlade! Det jag handlade till mig själv är en väckarklocka med projektor, perfekt. Nu behöver man knappt röra sig i sängen för att se vad klockan är! I LIKE!!!

Det vart shopping, god mat och fika! En heldag, jag är jättenöjd! Träffade Mia en sväng också, överrasskade henne på jobbet! hihi!

Så idag, som ni säkert förstår har vi varit hemma. Förutom en liten tripp upp till ICA Maxi för att handla lite vilket var ett måste! En skön dag med mycket mys. Wilma är lite mammig just nu, vill gärna att jag ska bära eller ha henne i knät hela tiden.. Mysigt såklart!

Tänderna förresten måste ni ju få se! hihi:
 Och de måste ju borstas varje dag:
(klicka på bilderna så ska de visas i större format!)

Nu ska jag skriva lite julkorts kuvert! Och gå igenom listan för julklappar!!
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Pörnie

Kan man korrigera bilden på mig å Robban? :) 2 muppar :-) Tack så mycket själva för att ni kom och hälsade på, det var sååååå roligt! Ses 8-9 dec på Blackies party! Kram

2007-11-27 @ 20:13:03
Jenny

Vilka gaddar!! Wilma har verkligen vuxit på sistone...Jättesynd att vi inte kan ses till jul men kanske sista veckan i januari någon gång.

Stor kram från faster Jenny

2007-11-30 @ 10:05:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0