Hittar inte på någon bra överskrift..

Vi är förkylda igen, jag o min familj! Sååååå drygt! Wilma hade feber igår o va lite hängig men betydligt bättre idag.
Pratade med barnmottagningen o hon sa att det va bra hon va sjuk nu så håller hon sig friskare när hon blir äldre. Lika så sa en annan att det ger med sig när tänderna kommer.. JAG HOPPAS DET!!!!
Det är ju så synd om henne när hon inte mår riktigt bra! Jag är också hängig, ont i halsen osv.. Men det ger väl sig. Mårten hade ont i halsen idag men vi petar i honom massa vitaminer så han ska klara sig..

Vi va iallafall bara hemma igår, så skönt. Sov mycket o va bara vakna för att äta.. hihi..
Idag har det nästan varit likadant, men Wilma har inte behövt sova lika mycket. Nu är hon hos sin mormor o Björn. Ska sova där inatt för att jag ska upp tidigt till lasarettet o Mårten går utbildning denna vecka. Så det är lite tomt här hemma. Konstigt när man är så van att Wilmis ska vara här.

Finns inte så mycket mer att skriva, vi har ju inte gjort så mycket. Men det kan vara skönt det också!
Tips över hur vi tar oss över dessa förkylningstider tas gärna emot. Vi gör inget särskilt för att hon ska bli förkyld heller, vi är inte ute bland massa folk direkt. Öppna förskolan 1 gång i veckan o babysimmet. I övrigt är vi väl hem till någon annan med barn eller så kommer nån hit.. Man tycker att lite motståndskraft borde finnas. Hoppas att det går över snart.

Nä nog om mig nu, ni får väl gärna berätta nåt kul här i mina kommentarer...

GRATTIS till Blackie o Claes som bytte förlovningsringar i fredags! Super skoj! Såå glad för eran skull!

KRAM KRAM


Kommentarer
Jenny

Hej kära kusin,

Det var ett tag sedan vi pratades vid men jag följer din blogg så jag har i alla fall lite koll på läget :-)

Barran och jag har bestämt att stanna här över jul och mams, paps och Freds kommer hit. I stället ska vi till Svea i början av februari för att fira min gudmors 60 års dag (överasskninsfest). Vi kanske kan styra upp något då?

Här är allt bra. Jag har varit i Sverige (Helsingborg och Laholm) en del den sista tiden och det är alltid roligt. Lite power shopping på Gina Tricot, Stadium och Indiska + äta filmjölk och kolla på svensk TV.

Vi ska bort i helgen med ett gäng vänner till Zeeland. Vi har hyrt ett mega stort hus där. Det behövs också för vi är 15 pers. med 3 bäbisar och en 4åring. Pfffjuuu. Ska bli jätteskönt dock att komma i väg.

Massa kramar och pussar från Delft!
Jenny

2007-11-07 @ 12:47:35
Pörnie-Börnie

Hej hopp i Lingonskogen! Snart ses vi!! Roligt men innan dess ska jag med storasyster till Fjollträsk och kika på KENT.. Krya på er..

2007-11-08 @ 22:07:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0