En fullbokad vecka är äntligen över..

Ja, så känns det lite. Hela veckan har gått i ett faktiskt. Något inplanerat varje dag.
I måndags va jag till jobbet o la mitt nya schema för januari o början av februari. Om jag nu får som jag vill så va det inte så tufft ändå. Det blir 3 dagar först och sen ledig 7 dagar (!!!!) sen jobbar jag 2 o ledig 2 osv. Känns okej än så länge. Det ska bli kul o börja jobba också!!!

I Tisdags va jag o Wilma på 3-års kalas!!!! HURRA HURRA För Ebba!!!! Hon har fått en trähäst, i stort format som till och med jag kan sitta på!! Såååå häftig! Det va full rulle hos familjen Cedervall-Emilsson vill jag lova. 7 barn där Wilma är den enda som inte går än.. Ebba, Maja, Olle, Wille, Klara, Alva o så Wilma. Det fanns en 4  månaders liten bebis också men hon sov hela tiden.. Vi blev kvar på lite lunch innan det va dax för bvc besök. Alltid lika roligt att komma till Bvc tycker jag!!

Onsdag va däckbytar dag! Gick väl si så där.. Har våra däck på Korsnäs gummi. Denna gång råkade dock ett däck inte bli ordentligt dit skruvat.. Som tur va åkte jag o Wilma bara hem till Ceders på lite fika o lunch så att jag kunde åka tillbaka o få det ordnat innan vi åkte hem eller innan nåt hänt.. Tur va väl det!

I torsdags provade jag på att vara 2 barnsförälder, Lisa va o klippte sig så Mille va här hos oss. Han är ett mönster barn så det gick hur bra som helst! Här är jag o Mille när de ska gå hem;
image85
MysMille!!

Det va trevligt o träffa Milles mamma också, det va ett tag sen sist. Det blir lite så nu när hon jobbar. Hur ska det bli när jag börjar??! Då får vi anstränga oss lite extra!

I fredags hade jag nostalgi tripp hemma hos pappa! Wilma fick träffa sin morfar lite medans jag rotade i våra krypgarderober o hittade massor med skoj. Leksaker som Wilma ska få ärva, dockvagn mm. Kort från när jag va liten. Ja allt skit som man sparat på i alla år. Tog hem en docka till Wilma, en riktig kulla!
image86

På kvällen kom familjen Ceder över o åt lite tacos med oss. Supertrevligt!
             

Edwin o Wilma myser på golvet, obs att de skiljer 5 månader..  Nästa bild är min kära make och hans blivande gudson Edwin! Mys!!!!!!!!

Det blev lite vin o lite skitsnack! Alltid lika trevligt!

I går blev det förutom en tråkig innebandymatch (förlust med 4-12....) en lugn kväll här hemma. En film som jag så klart somnade ifrån..
Idag har jag o mamma rensat nere i vårat förråd, slängt en massa skit! Skönt. Det blir loppis snart. Meddelar här så ni kan komma o fynda.. hahaha!!!

I Wilmas utveckling händer det mycket vill jag lova. Hon reser sig mot allt just nu, vill inte längre vara på golvet så gärna. Hon kryper i mellan åt riktigt på alla fyra men när hon ska i väg fort då kör hon ålning med armbågarna!! Hon har lärt sig att krypa både över o under saker. "Pratar" för fullt med dadadada o mamamama.. Sååå kul!!

Nä, nu ska jag se sporten och ladda för en ny vecka! En lugn vecka!!



Kommentarer
Pörnie

Vad stor Ceder Jr har blivit! Har inte sett honom sen Wilmas dop!!!! Ha det toppen så ses vi om några veckor :-)

2007-11-04 @ 21:06:30
Mia

Hej på er! Va skulle man göra om inte bloggvärlden fanns... Dygnets timmar är på tok för få! Men grymmans tur att man kan hålla sig uppdaterad här ; ) Ni ser iaf ut att må bra & det gör mig glad! Hoppas vi kan ses snart, många kramar till hela familjen från mig.

2007-11-05 @ 16:39:35
Erika

Hej och tack för senast! Supertrevligt att komma på fredagsmys hos Er. Sen ett stort + till oss tjejer för att vi kan låta bli (när vi vill) att prata innebandy när vi ses, den här gången var ju våra män värst! Härliga bilder, skicka gärna dem på mail till oss. Stor kram till Er alla från fam. Ceder

2007-11-09 @ 10:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0