Det går fort när man har roligt!!!! hihi..

Så känns det när dagarna springer iväg.. Men mycket mys tycker jag att jag o Wilma har haft denna vecka!
Måndags va jag till frisören, en kort page med lite längre på ena sidan. Svårt att förklara...
Tisdagen va lugn, mys hemma, en promenad och så träffade vi Lisa, Mille o Mathias en sväng på stan.

Onsdagen va också lugn, laddade för babysimmet!! Det gick kanonbra! Hon är vild i vattnet, inte stilla så mycket och ÄLSKAR att plaska!
I går va jag till frisören igen för att lägga slingor, 2.5 timme tog det.. Men det blev bra! Någon liten röd slinga slank med också. Mamma tog Wilma en stund, sen kom faktiskt min pappa och min farmor in och va med Wilma i ca 1 timme. Hon hade somnat i sin gammelfarmors famn. Sååå mysigt!

Man är lyckligt lottad som har både mormor, farmor o farfar, morfar o gammelfarmor på nära håll. Det är jag tacksam för, det gör det lite lättare när man ska iväg på något. Att jag sen i början hade svårt att lämna ifrån mig Wilma är en sak, men nu tycker jag att det går bättre och bättre! TACK för att ni finns!!
Självklart också Björn!! Du är en klippa!!

Idag har vi hälsat på hos Mingus o Sandra! De har köpt hus i Pilbo. Hur fint som helst!!!! Vi gick upp, Wilma somnade rätt otippat på vägen upp och sov sedan i 2,5 timme ute i vagnen. så de hann inte leka så mycket men en liten stund iallafall! Trevligt hade vi iallafall! Man blir lite avis, vill också ha hus nu!!!

Har nyss avslutat ett storkok med mat till Wilma så nu ska jag förbereda för att hon ska få flytta in i sitt rum i morgon!!! ahhhh... Håll tummarna för oss!!

Ha en skön helg!

//Jessica


Kommentarer
Sandra

Hej hej, tack för idag supermysigt att ni kom hit. Lycka till med Wilma-rummet, det kommer att gå bra!

Trevlig helg!
Kramar

2007-11-16 @ 20:01:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0