Wilmas förkylning..

Börjar bli lite dryg nu.. Hon var först förkyld i ca 1,5 vecka men då var det inte så märkbart. Sen tog det om igen nu i veckan. Och de har varit mer märkbart, skrikigt och hängigt. Kanske öronen värker lite nu när det är 2 förkylningar på kort tid, ja vad vet jag, det är väl bara att avvakta o se!

Veckan har i övrigt varit fullspäckad, I onsdags var vi hemma på dan innan vi (jag, Erika o Johanna) tog en tripp till Linghed för att Anna bjöd in till barnklädesparty, god äppelpaj, kaffe och så köpte vid en pyjamas till Wilma. Coola kläder som det verkar vara bra kvalitutta i!! hihi..

Torsdagen då fyllde Anna 28 år, GRATTIS!!!! så vi svängde ut dit igen på dan för lite fika och sedan lunch hos min farmor. Hem en sväng innan vi skulle gå o träffa Wilmas farmor som varit i USA en sväng. Där hade de shoppat loss till både Wilma, mig o Mårten. Mycket märken och mycket fint. Ett gäng skor som kommer komma till användning längre fram. Tack Tack!!!

Igår var jag o Wilma bara hemma o myste, hon hade ingen bra förmiddag så det behövdes nog, jag klev inte ur sovkläderna på hela dan!! Idag har familjen Johansen varit på stan, jag har shoppat kläder till min kusins bröllopp. Gick in till Vero Moda och bad Maja om hjälp, toppen verkligen, nu fick jag kläder som jag kan använda till annat också!!

Wilma har namnsdag idag så både mormor o morfar har ringt o gratulera. Av sin mamma o pappa fick hon strumpor i namnsdagspresent!! hihi..

Nej, nu skall jag och min man ha lite lördagsmys, köpmat och tv!!!

Ha det så bra!!


Kommentarer
Pörnie

GRATTIS WILMA på namnsdagen! Hoppas att du har det bra utan Tant Pörnie :)

2007-05-26 @ 20:13:39
Jenny

Hej kära kusin,
Vad kul att du hittat kläder!
Massa kramar och hoppas att Wilma blir bättre snart!
Jenny

2007-05-27 @ 17:17:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0