Viking Line cup är över, skönt!

Faktiskt så tycker jag det.. Har varit mycket telefontrafik under helgen, har nog ont i öronen.
Mårtens grabbar åkte ur i semin efter straffar så han var rätt besviken. Mina tjejer, om man nu kan kalla dem det, vann sin grupp efter final mot Täby! Riktigt roligt att se deras braiga spel just nu, lite klapp klapp spel o sen mål!!
När en 92:a går in o spelar hur bra som helst kan man börja känna sig lite gammal... Suck!!
Gjort klart med lite nyförvärv också vilket är riktigt roligt inför nästa säsong. Det är ju det jag skall göra o inget mer sen (är det sagt iallafall, men jag känner väl mig själv..) Tur att Mårten skall hålla på med grabbarna, det gör det nog enklare för mig att hålla mig borta!!

WIlma var med till Lugnet idag, hon charmade tjejerna. De vill alla vara o peta o prata med henne o hon bara ler åt dem!! Det märks att hon tycker det är roligt när de spelar, hon är nyfiken. Hon tycker ju tillika om att kika på fotboll eller Hockey på tv:n mycket färger o så rör de ju sig hela tiden!!
Nu sover hon nog för natten, somnade kring 19-tiden, läggningen går bättre o bättre. Hon sover väl till ca 05 då det är dags för lite mat o kanske vaken en timme. Sen sover vi en stund till, så var det inatt o vi håller tummarna för att det är mönstret nu, jag mår bäst då!!

Nej, nu kliar det i ögonen, dags att borsta tänderna o lägga sig för att se en film.. Somnar säkert innan den är slut!!

På återseende!

//Jessica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0