Shopping och borttappade nycklar!! ahhhhhhhh

Jag, Mamma o Wilma åkte till Valbo igår för lite shopping, vi besökte självklart IKEA, alltid lika roligt att gå där tycker jag! Wilma fick 2 små små mjukisar för 3kr st vilket gjorde att hon också tyckte det va roligt. Hon är lite smått manisk när det gäller att ha saker i munnen just nu samtidigt som hon har blivit jätteduktig på att greppa saker..

Mamma/ Mormor shoppade loss till Wilma iallafall, slutade väl med att hon inte fick med sig någonting hem.. Alla påsarna hamnade hos oss! Tack Mamma!!!!!!
Vi gick en sväng i köpcentrumet också, fikade på lite glass o kaffe. Wilma blev trött o då blir hon grinig. Svår att få henne lugn när hon på snudd blir överstimulerad- Det är ju så mycket att titta på!!

När jag sedan kommer hem igen upptäcker jag till min fasa att mina nycklar är borta!! Shit!! På nyckelknippan sitter till råga på allt även nycklarna till min granne som jag vattnar blommorna till nu under hennes semester..
När man tappar nycklar så går man igenom dagen i detalj och försöker komma ihåg, vart använde jag dem sist? har jag hört dem ramla i golvet? Vart la jag dem? Ringde till och med till en i Linghed som jag vet siar lite, han sa att de skulle ligga i en väska eller liknande, det skulle vara trångt och mörkt. Jag skulle få igen dem det trodde han bestämt. Det fick jag också, en vänlig själ hade lämnat in dem till polisstationen, skönt!! Va dit och hämtade dem i morse!! Lättnad..
Efter det tog vi en promis med Maria och Melvin som han nu ska få heta!!
På eftermiddagen åkte jag o wilma till kåkå i Hedemora tillsammans med Erika, Johanna och August! Fullt ös med August och Joel, goa killar, så härligt när de börjat prata mer o mer.

Nu sover Wilmis, hon blev rätt trött av allt stim o intryck hemma hos Kåkå, lite mat o mys så somnade hon sött!!
Så jag ska väl passa på att kika de vanliga hemsidorna som man alltid är in på, Familjeliv, IBF Falun osv..

Ha de gött!! o tack du vänliga själ som lämnat in mina nycklar!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0