Min första mors dag!!

Kul, man har haft sin första mors dag ever!!! Wilma har dock inte fattat att det är en dag då man skall vara go o glad med sin mamma.. Vet inte om det är nåt mer än förkylning, hon blir så förtvivlad ibland, påminner om hennes kolik. Åh, man mår inge vidare när hon inte gör det.. Skall ringa BVC i morgon!!

Annars tycker jag att helgen har varit underbar, min familj och jag har umgåtts och det är verkligen toppen!!!
Idag tog vi en promenad och mötte upp min mamma och svärmor på Sluss caféet o njöt av en glass o en kopp kaffe!! Det betydde nog mycket för båda mödrarna att få träffa deras barnbarn på mors dag!! GRATTIS!!!

Nu på kvällen har det mest blivit att betala räkningarna och surfa lite på nätet, jag har även pratat 45 min (!!!) med min kusin Ulrika, tyvärr meddelade hon att de inte kunde komma på dopet men sa att de skulle försöka komma över någon dag hit istället, det hoppas jag!! Det är alltid enklare att ta emot besök än att besöka själv!
Jag tyckte att det va mysigt att prata med henne iallafall, borde göra det oftare!!

Nej, nu ska jag väl summera helgen och planera veckan med min man innan kudden väntar!!

GRATTIS TILL ALLA MAMMOR!! Och grattis till mig!! hihi coolt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0