Första försöket!!

Jaha, då tänkte jag försöka mig på att blogga lite!! Kul! Tanken är att jag skall kunna skriva av mig lite och samtidigt kanske låta min familj och mina vänner hänga med hur vi har det!!

Nu har vi haft Wilma i vårt liv i 4 och en halv månad! Helt underbart!! Efter allt som varit (Kolik, förstoppning, magsjuka m.m.) så är det nu helt underbart att vara mamma och jag njuter av att vara hemma!!

Vi försöker få in lite rutiner, svårast tycker jag är att få in hennes sovrutiner på dagen, hur mycket hon behöver sova osv. men det löser väl sig snart!!

Vad har vi gjort idag då?

Jo, Wilma vaknade 05:30!!!!!!!!!!  Då va väl inte jag på topp direkt.. Jag passade iallafall på att ringa till den som suttit vakt under natten på Falu fri gymnasiumet där mina innebandy tjejer har ansvar under helgen. Det är ju Viking Line cup på Lugnet så det är full rulle! Natten hade väl varit så där.. Lite killar som hållt låda!
Jag o Wilma somnade sen igen och sov till 08:30, skönt!! Sen har vi varit hemma under dagen, Wilma fick lite palsternacka till lunch.. Det va väl ganska gott tror jag!! Det är så kul o se nu när hon får lite vanlig mat. Vilka miner!!
På eftermiddagen träffade vi Pörnie, Cammen och Cammens son Wilmer. Pörnie va på blixtvisit från Västerås, kul då man inte ses så ofta!! Wilmer har blivit en riktigt stor kille!! Det va jätte trevligt att fika med dem!!
Kvällen har det varit nattning o middag. I morgon väntar sista dagen på Viking, ska bli skönt när det är över. Helgen blir så fullspäckad fastän man inget skall göra när man har ett ansvar under cupen!!

På återseende!!

//Jessica


Kommentarer
Pörnie

Skoj att du hittat in i Blogg-världen :) Var super-nice å träffas igår.. Lite för sällan men trevligt när vi väl träffas.. Krama lilla Wilma från Tant Pörnie..

2007-05-20 @ 20:51:36
URL: http://pernillaforssell.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0