Varmt...

Det är verkligen hett ute nu, lägenheten blir värsta bastun. Det är skitdrygt..
Men det gäller väl att vara ute mycket!!
Alla med vatten och skugga i närheten av ert hem är välkommen att bjuda hem mig, Wilma och ev min man om han inte jobbar!! HAHAHAHAHAHAHA..

Skämt o sido, man åker ju gärna iväg. Var hos farmor igår, hon fyllde 78 år. Hela min familj var med och vi njöt av solen fast även skuggan nere i sommarköket, ett sånt rum skulle alla ha. Där är det skugga och skönt!!
Farmor njöt nog av att ha Wilma nära.
Wilma har börjat skratta ordentligt och la av ett rejält gapskatt när hon satt hos Farmor, Underbart!!

Idag har min mamma hjälpt mig lite, hon tog en prom med Wilma i morse och sedan var hon här på eftermiddagen så jag fick lite städat!! TACK MAMMA!!

Nej, nu ska vi äta!! Fast man är ju inte direkt hungrig i värmen!!

KRAM KRAM


Kommentarer
Pörnie

Här finns STOR gräsmatta med både sol och skugga! En svalkande altan samt en grill som vi gärna kockar gott käk på :) Gästrum i källaren där det är otroligt svalt och skönt! Välkomna hit! Kram kram

2007-06-08 @ 08:49:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0