Stress..

Nu har jag stressat hela veckan känns det som.. Vi skall iväg till Sthlm i morgon och det är ju inte bara att sätta sig i bilen å åka längre.. Vad blir det för väder? Vad skall Wilma ha om det blir kallt och om det blir varmt.. Puh..  Veckan har ju också haft andra saker inplanerade som jag har fått lov att göra också. Tänk att man planerar o för kalender trots att man är hemma bara..

Idag har jag varit på mjölkskola uppe på barnkliniken, Wilma är ju ev lite känslig för komjölk så vi provar att hålla oss borta från komjölken för att senare prova om det är det hon fick ont i magen av förut.. Inte helt omöjligt. Häftigt ändå att det finns så mycket, det finns ju nästan allt!! hihi.. Så det ska nog gå även fast jag hoppas att hon slipper den sortens allergi.

Vi har också träffat Tina idag, det va ju sååååå länge sen o sååå härligt att se henne. Smal o snygg som bara den!! O jätte bra med Wilma!! Tack för hjälpen i dag Tina!! Anna, Ebba o Wille kom också in till stan o käkade lunch med oss idag, lika mysigt som vanligt trots att det är fullt ös!! Ebba är så duktig med Wilma, håller i henne, pratar o klappar! Mysigt tycker jag. Sandra o Mingus kom en sväng och Lisa, Mathias o Mille kikade förbi också!
I går var jag o Wilma ut o träffade nyfödde Edwin som blir 1 vecka idag, fredag! GRATTIS!!! Han är ju så liten, Wilma blev helt plötsligt så stor fastän hon är så liten!!! Han fick lite kläder o jag fick klappa lite på han!! mys!!

På eftermiddagen va prästen här och vi planerade inför dopet nästa vecka.. Ska nog gå bra. Har skrivit en egen dikt som jag tänkt läsa.. Hoppas det inte blir för känslosamt bara..

Nä, nu ska jag packa det sista o träna på mitt tal inför i morgon.. Det ska bli himla kul o gå på bröllop, det va ju ett helt år sedan sist!! Då var det Helena o Patrik, nu är det Jenny o Barry!! Vi blir kvar i Sthlm några dagar o njuter av lite ledighet!

Ha det så bra!!!
KRAM KRAM


Kommentarer
Pörnie

Lilltjejen som är pappa upp i dagen :-) Ses på lördag! Ha det toppen tills dess läs ingen känslosam dikt då står tårarna som en fontän! Kram kram

2007-07-01 @ 16:21:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0