Skönt med lite lugn..

Det känns som om vi behövde det nu, både jag o Wilma och självklart stackars Mårten också men han måste ju jobba..
Igår var familjen till Grycksbo för att titta på bilderna som vi tog på Wilma, men guuuuuddd va fina.. Man kunde ju köpa ihjäl sig.. Det blev ett album och en "tavla" med 5 bilder plus förstoringen som vi fick på köpet.. Men himla kul när det blir klart tror jag..
Hon som fota Wilma har en egen hemsida som ni bör kolla in : www.fotografpetra.com
Hon är väldigt duktig tycker jag, och mer spontan än vanliga fotografer..

Idag har vi annars bara tagit det lugnt, spenderat mycket tid i sängen. Wilma jollrar för fullt när hon trivs, det är så mysigt. Vi gick en promenad på eftermiddagen och kikade förbi hemma hos Sandra o Mingus, Lisa o Mille va också där o fikade så vi gick dit o tittade på dem lite.. Mingus o Wilma är nästan lika gamla, 16 dagar skiljer dem åt men ändå blir det 2 olika år. Mingus 2006 o Wilma 2007.... hihi.. Mille han har ju fyllt 1 år så han traskar o går nu o ska utforska hela världen!! Han är såååån go kille!!!

Nej, nu har jag uppdaterat mina innebandytjejers hemsida, www.ibffalunungdom.com med lite träningsprogram så nu tänker jag lämna denna dumburk för ett tag!

Vi hörs!!


Kommentarer
Sandra

GodMorgon, och tack för igår. Fin sida! Kul att läsa om vad ni har för er på dagarna :) Kram

2007-07-13 @ 07:18:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0