Skansen och fotografering...

Igår var jag och min familj på Skansen, det blev igår istället för i Måndags.. Mårten kände sig lite krasslig så det var skönt att bara vara hemma hos Patrik förutom nån liten promenad bara..
Skansen iallafall va ju toppen, fint väder o mycket att titta på.. Det var Allsång också men det ända vi såg var ju Anders Lundin, ja det klart vi hörde också Måns Zermerlöv sjunga sin Cara Mia..
Wilma sov sig igenom nästan hela skansen turen, hon såg lemuerna och en älg tror jag men förstod nog inte vad hon skulle titta efter eller på.
Kanske denna tur mest var för föräldrarna... hihi..

Mysigt var det iallafall! Vi fick träffa Hedberg också, en vän till Mårten, det va länge sen!

Vi åkte hem efter 15 igår och jag tror alla 3 tyckte det va skönt att komma hem!! hihi!!

Idag har vi vart ut till Grycksbo för att fota Wilma, sån där 6-månaders fotografering. Det va kul! Hon var dock lite svårflörtad i början men när hon fick ligga naken på en säng gick det toppen! Vi får snart se bilderna.. hihi..

Lägger in en bild på min fina kusin också så ni får se det vackra bröllopsparet!!

KRAMAR Jessica

image4



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0