Förkylning är pest!!

Först Wilma sen jag, vi hoppas att Mårten klarar sig. Det är ju såååå drygt.. Sen har ju vädret varit så där kvavt o jävligt så då svettas man ju mest hela tiden tycker jag..

Mårten va ledig i måndags så vi tog o åkte ut till Sundborn o hälsade på gudsönerna en sväng! Där var det fullt ös i solen. Markus är en riktig busunge och Emil är en riktig tänkare, häftigt att se att trots att man är tvillingar så är de olika. Markus sitter gärna inte stilla länge medans Emil kan sitta i gräset o fundera bara..
Jag hoppas iallafall att min roll som gudmor kommer hålla i sig bra, jag hoppas att de kan komma till mig lika väl när det är tufft i livet längre fram!!

Sen på kvällen kom den.. Den hemska sommar förkylningen, Wilma har smittat mig...

I dag har Wilmas farmor o farfar nästan nyss hämtat Wilma för att gå en promenad och sedan vara hos dem en stund på eftermiddagen, Mårten ska hämta henne sen. Det va ganska skönt för jag fick lite städat och kan nu sitta i lite lugn o ro och skriva lite o fixa lite på datorn!!

Så en kopp kaffe i handen lite musik i bakrunden och snytpapperet brevid, då ska vi surfa lite!! hihi..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0