Julmarknad och magsjuka

I söndags var vi ut på stans julskyltning. Mamma kom förbi efter lunch och påminde oss om julskyltningen, hade totalt glömt bort det.. Har minne som en guldfisk nu för tiden..
Vi gick ner en sväng iallafall, inge länge men en stund. Mamma, Björn, jag, Mårten och Wilma!
Tok mycket folk, nästan så där så man får panik tycker jag.
Jag gick upp till damernas match mot Skellefteå sen, inge o se direkt men kul eftersom 2 av mina tjejer fick spela! Jullan och Erika skötte sig galant!!

Sprang hem från lugnet efteråt, tog sen det lugnt hemma. Wilma började sedan kräkas vid 22-tiden ungefär..
Inga jätte mängder men hon kräktes några gånger under natten. Idag först är hon bättre. Lite kvar men ingen kräka idag iallafall. Jag gillar verkligen inte magsjuka så jag är livrädd att jag ska få det också.. Fobi för att kräkas. Wilma verkar tycka att det är skönt efteråt så det är ju bra iallafall. På dan är hon pigg och uppe o går längs med möblerna för fullt så det är ju skönt. Hon tycker till och med om vätskeersättningen som vi ger henne. Matas med sked och vill bara ha mer... Man läser om att man kan blanda ut med konsentrerad fruktsaft men du vet, det behövs inte här. Gapar som en fågelunge efter det. Det är jätteskönt!

Håller mina tummar att hon ska bli bättre i morgon!!!

Fick gå ner på stan en sväng idag på eftermiddagen, Mårten har jobbat natt så han va hemma idag, jätteskönt tyckte jag och Wilma! Jag fick gå ner och kolla efter nåt att ha på mig på Blackies 30-års fest på lördag, jag tror jag har hittat en okej outfit! Ovant att shoppa alldeles själv. Men det gick ju det med!
Skönt att komma ut lite också, man känner sig lätt isolerad när Wilma är dålig. Det är synd om henne så hon får sova mellan sin mamma och pappa inatt!!

GOD NATT!!


Kommentarer
Pörnie

Skoj med Blackies fest :-) Ser fram emot att träffa alla gamla rävar! Hoppas du inte åker på magis du med.... KRAM

2007-12-04 @ 21:04:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0