Dan före dan före dan före dopparedan...

Snart är det dax för Wilmas första julafton! Åh, va spännande!!
Tyvärr ska jag väl säga har vi även denna vecka haft magsjuka.. Så synd om lilla Wilma. Men på Måndag ska vi vara friska!!!!!
Jag började, efter det va det Wilma och sen Mårten. Va upp till Barnakuten igår för att jag kände att orken gick ur mig och att jag kände att Wilma har haft sådan otur med sjukdommar hela hösten.. Några tårar från en trött mamma, men en underbar personal som förklarade att så här är det med vissa barn, vissa har oturen att ha ett dåligt immunförsvar i början av sin livstid, det blir bättre. Och det ska vi väl se att det blir så småningom.
Ville väl mest se också så att man inte gjort nåt fel, för sådanna tankar kommer ju ibland. Men de lugnade mig i det också! Skönt. Kändes bra att gå dit!

Missade ett 1-års kalas gjorde vi ju tyvärr. Mingus första födelsekalas! GRATTIS Till stora killen!!!
Vi hade verkligen velat vara där! Men paketet kommer ändå snart..

Så vi har ju inte hunnit gjort så mycket i veckan, mest varit hemma och sovit. Wilma har haft riktiga knöliga nätter så man passar ju på som trött mamma att vila lite extra också!
Idag har jag iallafall storstädat, vi ska ju ha julafton här hemma på måndag så det måste ju städas bort och skrubba bort magsjukan! Det ska bli kul och se hur Wilma blir med alla paket! Våran lilla prinsessa.
Hon är mammig just nu, men det gör inget, det är mysigt för det mesta!!
En promenad fick vi till idag iallafall, riktigt kallt men riktigt skönt!

Nu ska jag pussa lite på min kära man, kan inte beskriva så mycket jag tycker om honom! Han är bäst!

Blir nog inget inlägg före julafton nu så GOD JUL TILL ALLA JAG KÄNNER OCH TYCKER OM!!

En extra kram till mina vänner som alltid lyssnar och ger goda råd när jag känner mig slut!

En stor kram till min underbara familj, nära och kära som alltid ställer upp.
En extra stor kram också till min mamma för att hon ställer upp så ofantligt mycket!!!!


Kommentarer
Sandra

MASSA KRAMAR & GOD JUL TILL HELA FAMILJEN
//S.

2007-12-21 @ 23:47:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0