30-års fest och knäoperation

Åhh, vilken rolig fest vi va på i lördags! Fina lokaler, snyggt dukat ;-) och otroligt trevliga människor..
Jenny fick utstå lite pinsamheter men det bjöd hon på!
Vi va kvar länge, Mårten gick hem lite tidigare då han kände sig lite sliten efter matchen i Hudik men jag va kvar på dansgolvet ända framåt 2-tiden. Vissa hörde jag inte kom hem förrens vid 05...

Tyvärr har ju min kamera ballat ur så några bilder har jag inte.. Inväntar att få dem på mail av mina goda vänner!

Söndagen spenderade man ju halva dagen med att sova kändes det som. Men vi tog oss i kragen och mötte mamma o Björn för att hämta Wilma uppe vid Gruvan. Det var julmarknad där så det va mys! Stannade inte så länge, Wilma va trött och mina tjejer hade match som jag ville vara med på! Oavgjort mot Sten Sture är en bedrift verkligen! Starkt jobbat av tjejerna! Vi hade många borta men de som var med tog ett STORT steg framåt!

Igår tvättade vi (dvs jag och Wilma) samt gjorde några ärenden på stan, handla några julklappar bland annat.
Såg herrarnas match på tv, de vann i sudden mot jönköping. Blackie va förbi en stund och såg sista perioden med oss.

Idag har jag varit ner till Ludvika och gjort en titthåls operation i knät, åkte buss ner. Det va åratal sen jag åkte kommunalt... Gick iallafall bra! Operationen gick snabbt, läkaren tog bort halva yttre minisken och konstaterade att korsbandet inte va i bästa skick men eftersom det inte är av gör man inget åt det.
Mårten och Wilma hämtade mig och vi åkte förbi på Hemglass i Ludvika där Mårtens goda vän Micke Anders är chef! En glass senare satt vi i bilen på väg hem!
Wilma lämnade vi hos sin farmor där hon ska sova inatt eftersom jag är lite stel i knät och Mårten jobbar natt!

Just det, hade en fotosession med Wilma här i går på dan... Ett smakprov:
image100
Fin tjej va? Som både kan stå/gå mot möblerna och peka!!!!

Hon "sjöng" hela vägen från ludvika idag.. Hör sig själv, Mårten tyckte väl inte att det va lika kul när han körde. Men hon är ju för go ändå!

Tack Mamma också för i lördags kväll/natt! Du är en pärla! Nu har vi blöjor så det räcker året ut tror jag!

Glad Lucia!!!



Kommentarer
Pörnie

Men vilken söting!! Supersöt!! Har lite bilder sen Blackies fest, kan maila vid tillfälle.. Hur är det med knäet? Kram kram

2007-12-13 @ 13:14:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0