Fika o middag borta..

Ja idag har det gått i ett.. Vi har fikat hos Erika och Edwin. Johanna och August kom också förbi. Helmysigt.
Alla 3 barnen somnade samtidigt en stund så då kunde vi fika ifred ett tag iallafall.. Sen kom Micke hem o drog upp både Wilma o Edwin.. O då vaknade August igen o full rulle blev det igen!! hihi...

Hem en snabbis innan Mårten o Wilma gick till Wilmas Farmor o Farfar. Jag fick en liten stund för mig själv då man passar på att duscha o ta det lite lugnt.. Det händer inte så ofta nu för tiden!
Gick dit sen o fick lite mat.
Wilma va dock på lite dåligt humör när jag kom, rädd för Farfar Sten o grät mest.. Men det gick över efter ett tag. Nu har hon somnat utmattad i spjälsängen.,. Våran lilla prinsessa.

Innan vi somnade igår tittade vi på några videoklipp som jag filmat med mobilen när Wilma va super liten, man glömmer så fort.. Både jag o Mårten tycker att det känns så konstigt att hon vart sååå liten..

Hon är ju för jämnan nu en go o glad tjej, charmar de flesta i sin omgivning. Det är härligt!!

På vägen hem gick vi förbi brygg cafét, där satt Blackie, Söder, Emma, Cissi o Carro. Söder drack en öl, det såg såååå gott ut en sån här fin kväll.. Så Söder - Ring nästa gång! Jag vill också va med!!!! hihi...
Lämnar Wilmis hemma med pappa isåfall!!!

Snart börjar Gilmore Girls... Det bästa programet ever!!! Missar inte gärna det.. Varje tisdag kl 21!!!!!
Se det , jag lovar att det är bra!!

Ha det gött allesammans!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0