En hel vecka har gått...

Nästan iallfall sedan jag uppdaterade.. Det har varit mycket fast samtidigt inte, vi har haft några sköna dagar förra veckan som vi bara myste på. Gjort lite sånt där som man bör, handlat o varit hemma..  Fast i Fredags kväll bestämde jag mig för att vi skulle åka till Sthlm, vi var ju bjudna till Fam Rosendahl då Catharina o Klas båda fyllt 50år och då bjöd de på kalas.. Länge o väl velade jag om när jag skulle åka... Mårten skulle ju ändå jobba hela helgen så jag tänkte o tänkte.. Bra blev det tillslut då Mamma hängde med o vi åkte när det va läggdags på fredags kvällen.. Hon vaknade väl när vi kom fram men det gick i övrigt väldigt bra!! Vi bodde natten mellan fre o lör i Sigtuna hos min faster. De var inte hemma så vi hade hela huset för oss själva! TUSEN TACK Elsy o Leif för det!!!!!

Lör fm tog vi en tripp ner på stan i Sigtuna, det är en otroligt vacker och mysig stad nära vattnet. Vi mötte Niklas Wikegård på vägen ner, Wilmas första kändis!!! HAHAHAHA!!! Han hejade faktiskt så jag måste ge honom ett stort plus för det, mycket trevligt!!!
Vi käkade lunch på café Vindeln innan vi traskade hemåt igen. Wilma sov hur bra som helst i Sigtuna luften, så det lär nog bli fler tripper..
På eftermiddagen åkte vi sen till Täby och kalaset!! Massa folk o massa god mat!!
Fam. Rosendahl är dem som jag jobbade som barnflicka hos för 8 år sedan!!!!!!!!!! (puh..)
Så här ser mamma Rosendahl ut:
image32

STORT GRATTIS Till er båda, Catharina o Klas!!! Jag hörde av pappa att festen hållt på ända till 03 på natten!! Så ska det väl vara!! hihi..
Vi, dvs jag o mamma o Wilma åkte vid 20:30 ca. Då drog vi hem till Falun igen, ganska skönt att komma hem trots att det va ganska drygt o köra på kvällen..
Kände av det igår om inte annat..

Igår för den delen blev det bara en promenad på eftermiddagen annars myste vi på hemma med Mårten bara! Jo, vi träffade Tina en snabbis innan hon skulle med tåget o Wilma fick ett super fint armband i doppresent! Tusen TACK tina! Vi tappade det en stund på perrongen men som tur var hittade vi det.. Kanske lite stort för att använda än så länge..

Idag har vi gått runt Gruvan, pust kan jag säga. Den promenaden är rätt dryg faktiskt.. Det va jag, "läkar-Maria" (bra smeknamn va??) och Viktoria från vår föräldrargrupp som gick med våra barn. Jättetrevligt. Vi mötte Mårten på stan sen o fikade på Bryggcafet, det blir rätt mycket fikandes när man är hemma med barn, inte bra för figuren... men ack så gott!!! hihi...

Nej, nu är det dax o uppdatera innebandytjejernas hemsida o sen vill jag nog glo på lite tv innan john blund kallar på mig!! Sov gott alla glada!!!
 Så här fin va min tjej innan hon skulle sova i bilen på väg hem från Täby;
image33


Kommentarer
Pörnie

Ååå så söt Wilma är! Måste vara Liverpool-generna ;)

2007-08-21 @ 09:37:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica Johansen

Tanken är den, att ni, vänner och familj skall få följa Wilma och Wiktors utveckling här i livet, Välkomna!!!

RSS 2.0